“Norges beste pizza”
Anmeldelse av Grano Trondheim

Grano Trondheim
Vurdert som nr. 2 av 27 Smått og godt i Trondheim
Beskrivelse: Italiansk Restaurant Midt I Trondheim. Drevet Av To Unge Italianere Som Brenner For Autentisk Italiansk Mat Laget Av Gode, Ferske Radvarer. Antonio Og Milan Er Regelløse Og Liker A Ha Det Gøy, Ekspereminetere Og Være Fri Pa Kjøkkenet. Pa Grano Far Du Take - Away Ferske Pizza Slices, Hele Runde Pizzaer, Panini Og Fersk Dagens Brød.
Anmeldt 19. juli 2020

Det er den beste pizza-restauranten i Trondheim, og jeg har prøvd alle sammen. Drister meg til å si at det er den beste i Norge, da hverken Oslo, Bergen eller Stavanger har klart å stille med noe bedre. Fantastisk bunn og gode, enkle råvarer. Skulle tro man var på et hjørne i Napoli. Must try!

Dato for besøk: mai 2020
Takk, adriana381

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, god atmosfære. Calzonen jeg fikk var veldig smakfull og god. Ingen tvil om hvor pizzaen skal nytes neste gang jeg besøker Trondheim!

1  Takk, Andreas B
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted med fantastisk god pizza, autentisk italiensk følelse i trøndelag. God service!

Takk, haakon_mentzoni
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Jeg stoppet opp her pga skiltet utenfor, og fant ut at jeg trengte en matbit. Mye folk i lokalet, så tydeligvis en populær plass. Jeg kjøpte meg en pizzabit og et glass vin. Pizzaen var knallgod, og skal garantert tilbake neste gang jeg er i Trondheim.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Hellebor
Anmeldt 7. juli 2020

Vi ble anbefalt restauranten av en hotellansatt i byen så vi måtte bare teste plassen hadde byens desidert beste pizza.
De ansatte på restauranten snakker kun engelsk siden de er italienske. Maten var god men vi stilte oss kritiske til håndteringen av koronasitasjonen.
Samme vaskefille ble benyttet til å vaske alle bord og stoler og gjestene satt ekstremt tett i de trange lokalene.

Jeg skal tilbake hit når koronasituasjonen har roet seg.

2  Takk, Andre_Kristiansen

Reisende som så på Grano Trondheim, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Grano Trondheim? Del dine erfaringer!