“Pizza”
Anmeldelse av Grano Trondheim

Grano Trondheim
Vurdert som nr. 2 av 28 Smått og godt i Trondheim
Beskrivelse: Italiansk Restaurant Midt I Trondheim. Drevet Av To Unge Italianere Som Brenner For Autentisk Italiansk Mat Laget Av Gode, Ferske Radvarer. Antonio Og Milan Er Regelløse Og Liker A Ha Det Gøy, Ekspereminetere Og Være Fri Pa Kjøkkenet. Pa Grano Far Du Take - Away Ferske Pizza Slices, Hele Runde Pizzaer, Panini Og Fersk Dagens Brød.
Anmeldt 14. november 2020 via mobile enheter

7/10. Fikk et dårlig bord som va ødelagt/skeivt. Pga corona så satt det 2 randoms på enden "langbordet" så de måtte flytte seg værgang jeg skulle bestille eller gå på toalett. Fikk maten og drikken fort, nydelig

Dato for besøk: november 2020
Takk, bare1raki

Anmeldt 24. oktober 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og atmosfæren. Grei plass for en rask lunsj. Maten kom fort. P.S. Engelsktalende servitører.

Takk, egle b
Anmeldt 22. oktober 2020 via mobile enheter

Ved ankomst restauranten måtte jeg krangle om å få et bord tilpasset 2 venner som ikke treffes ofte. Restauranten mente at vi kunne sitte på et 40*40 bord og mente dette var godt nok som en meter !!!! Ikke akseptabelt!!! Blir anmeldt!

Takk, vigdisv2018
Anmeldt 16. oktober 2020 via mobile enheter

Beste pizzaen i Trondheim ? I Norge ?
VELDIG god Pizza ! God pizza har du ikke smakt før du har vært her!
Og, veldig hyggelig betjening ! Sentralt beliggende, og det KAN være fornuftig å bestille hvis man er flere ! ANBEFALES !

Takk, steinwi
Anmeldt 15. oktober 2020 via mobile enheter

Vårt første besøk hos Grano, men forhåpentligvis ikke det siste. Meget hyggelig atmosfære, super service og svært god pizza. Anbefaler stedet på det varmeste! Her skal de også ha glutenfrie alternativer.

1  Takk, WikeM

Reisende som så på Grano Trondheim, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Grano Trondheim? Del dine erfaringer!