“Veldig god pizza til hyggelig”
Anmeldelse av Grano Trondheim

Grano Trondheim
Vurdert som nr. 2 av 28 Smått og godt i Trondheim
Beskrivelse: Italiansk Restaurant Midt I Trondheim. Drevet Av To Unge Italianere Som Brenner For Autentisk Italiansk Mat Laget Av Gode, Ferske Radvarer. Antonio Og Milan Er Regelløse Og Liker A Ha Det Gøy, Ekspereminetere Og Være Fri Pa Kjøkkenet. Pa Grano Far Du Take - Away Ferske Pizza Slices, Hele Runde Pizzaer, Panini Og Fersk Dagens Brød.
Anmeldt 4. desember 2020 via mobile enheter

Veldig god pizza til hyggelig pris. Var innom for å lunche. Bestilte nr12 og nr 20. Ble positivt overrasket over at de hadde en lunch deal på 109 nok pr pizza. Pizzaen kom veldig raskt - jeg hadde steinsopp pizzaen (nr20) den var utrolig god! Full score

Dato for besøk: desember 2020
Takk, Sigurdovrebo

Anmeldt 14. november 2020 via mobile enheter

7/10. Fikk et dårlig bord som va ødelagt/skeivt. Pga corona så satt det 2 randoms på enden "langbordet" så de måtte flytte seg værgang jeg skulle bestille eller gå på toalett. Fikk maten og drikken fort, nydelig

Dato for besøk: november 2020
Takk, bare1raki
Anmeldt 24. oktober 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og atmosfæren. Grei plass for en rask lunsj. Maten kom fort. P.S. Engelsktalende servitører.

Takk, egle b
Anmeldt 22. oktober 2020 via mobile enheter

Ved ankomst restauranten måtte jeg krangle om å få et bord tilpasset 2 venner som ikke treffes ofte. Restauranten mente at vi kunne sitte på et 40*40 bord og mente dette var godt nok som en meter !!!! Ikke akseptabelt!!! Blir anmeldt!

1  Takk, vigdisv2018
Anmeldt 16. oktober 2020 via mobile enheter

Beste pizzaen i Trondheim ? I Norge ?
VELDIG god Pizza ! God pizza har du ikke smakt før du har vært her!
Og, veldig hyggelig betjening ! Sentralt beliggende, og det KAN være fornuftig å bestille hvis man er flere ! ANBEFALES !

Takk, steinwi

Reisende som så på Grano Trondheim, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Grano Trondheim? Del dine erfaringer!