“Anbefales”
Anmeldelse av Grano Trondheim

Grano Trondheim
Vurdert som nr. 2 av 31 Smått og godt i Trondheim
Beskrivelse: Italiansk Restaurant Midt I Trondheim. Drevet Av To Unge Italianere Som Brenner For Autentisk Italiansk Mat Laget Av Gode, Ferske Radvarer. Antonio Og Milan Er Regelløse Og Liker A Ha Det Gøy, Ekspereminetere Og Være Fri Pa Kjøkkenet. Pa Grano Far Du Take - Away Ferske Pizza Slices, Hele Runde Pizzaer, Panini Og Fersk Dagens Brød.
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Det var utrolig god pizza!! Maten kom veldig fort. Hyggelig betjening. Greie priser, ca 160-200kr for porsjonspizza.

1  Takk, mathildekorsmo

Anmeldt 1. august 2021

Meget god pizza. Men de ansatte har stort forbedringspotensial på service. Vi måtte kontakte betjening for å bestille drikke, og drikken ble servert samtidig med maten etter ca 15 minutter. Det var fult i restauranten inne og nesten fult ute. De var 3 servitører på jobb, som ikke var nok oppmerksom på gjestene. Men vi gir de kanskje en sjanse til da pizzaen var ekte Italiensk kvalitet

Takk, jannike_mork2021
Anmeldt 29. juli 2021

Bestilte en Grano-pizza, men fikk ikke med biff-strimler. Servitøren var ikke spesielt hyggelig, ba oss om å betale to timer før de stengte selvom det var mange ledige bord rundt oss. Det fikk oss til å føle at vi måtte gå. Hun spurte ikke om vi ville dele regningen, og ga oss til slutt feil kvittering. Det var vanskelig å få oppmerksomheten hennes for å få den riktige - hun snakket med en venninne. Alt dette hadde vært greit nok om hun beklaget. Det gjorde hun ikke. Alt i alt en middels opplevelse. Jeg går ikke der igjen.

2  Takk, fredriksarai
Anmeldt 27. juli 2021

Har vært noen andre steder som Olivia og Una, Men igjen klarer og toppe Grano. Liten men koselig Resturant

1  Takk, Klokturist9901
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Den beste glutenfrie pizzaen jeg har smakt! Overraskende god bunn, og fantastisk skinke. Og hyggelig personale! Synd man ikke bor i Trondheim!

2  Takk, Karinogkidsa

Reisende som så på Grano Trondheim, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Grano Trondheim? Del dine erfaringer!