“trondheims beste pizza”
Anmeldelse av Grano Trondheim

Grano Trondheim
Vurdert som nr. 2 av 31 Smått og godt i Trondheim
Beskrivelse: Italiansk Restaurant Midt I Trondheim. Drevet Av To Unge Italianere Som Brenner For Autentisk Italiansk Mat Laget Av Gode, Ferske Radvarer. Antonio Og Milan Er Regelløse Og Liker A Ha Det Gøy, Ekspereminetere Og Være Fri Pa Kjøkkenet. Pa Grano Far Du Take - Away Ferske Pizza Slices, Hele Runde Pizzaer, Panini Og Fersk Dagens Brød.
Anmeldt 25. august 2021

Veldig trivelig betjening, og byens beste pizza. Kommer alltid tilbake hit, og det skuffer aldri! Godt utvalg av pizza med spennende smaker. Anbefales på det sterkeste

Takk, irgnitravel

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Sinnsykt bra pizza! Bunnen var sprø på utsiden og meg i midten, digg. Vi spiste Parma begge to, og begge var enige om at dette var bra saker. Vi er en familie som elsker Italia, og her kunne vi drømme oss til Italia. Italiensk pizza, på små skeive bord på fortauet. Minner litt om Italia.

Det som trekker kraftig ned er servitørene. Tok veldig lang tid før vi fikk bestilt, og vi måtte huke tak i servitøren. Enten var det for få på jobb, eller så må servitørene bli mer oppmerksomme!

Takk, fredrikh664
Anmeldt 6. august 2021

Granos pizza er den beste i byen! 100 % italiask pizza laget med de beste og enkleste råvarer fra Italia. Jeg er italiensk og kan si at Granos pizza er mye bedre enn de fleste pizza som man kan spise i Italia.
Bra priser og raskt servering.
Anbefales på det sterkeste!

1  Takk, MichBara
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Det var utrolig god pizza!! Maten kom veldig fort. Hyggelig betjening. Greie priser, ca 160-200kr for porsjonspizza.

1  Takk, mathildekorsmo
Anmeldt 1. august 2021

Meget god pizza. Men de ansatte har stort forbedringspotensial på service. Vi måtte kontakte betjening for å bestille drikke, og drikken ble servert samtidig med maten etter ca 15 minutter. Det var fult i restauranten inne og nesten fult ute. De var 3 servitører på jobb, som ikke var nok oppmerksom på gjestene. Men vi gir de kanskje en sjanse til da pizzaen var ekte Italiensk kvalitet

Takk, jannike_mork2021

Reisende som så på Grano Trondheim, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Grano Trondheim? Del dine erfaringer!