“Verdt et besøk”
Anmeldelse av Grano Trondheim

Grano Trondheim
Vurdert som nr. 2 av 31 Smått og godt i Trondheim
Beskrivelse: Italiansk Restaurant Midt I Trondheim. Drevet Av To Unge Italianere Som Brenner For Autentisk Italiansk Mat Laget Av Gode, Ferske Radvarer. Antonio Og Milan Er Regelløse Og Liker A Ha Det Gøy, Ekspereminetere Og Være Fri Pa Kjøkkenet. Pa Grano Far Du Take - Away Ferske Pizza Slices, Hele Runde Pizzaer, Panini Og Fersk Dagens Brød.
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk god pizza. Smakfull og saftig med godt tilbehør. Hyggelig betjening og trivelige lokaler, og kort ventetid på maten.
Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: september 2021
Takk, AnitaSonge

Anmeldt 25. august 2021

Veldig trivelig betjening, og byens beste pizza. Kommer alltid tilbake hit, og det skuffer aldri! Godt utvalg av pizza med spennende smaker. Anbefales på det sterkeste

Takk, irgnitravel
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Sinnsykt bra pizza! Bunnen var sprø på utsiden og meg i midten, digg. Vi spiste Parma begge to, og begge var enige om at dette var bra saker. Vi er en familie som elsker Italia, og her kunne vi drømme oss til Italia. Italiensk pizza, på små skeive bord på fortauet. Minner litt om Italia.

Det som trekker kraftig ned er servitørene. Tok veldig lang tid før vi fikk bestilt, og vi måtte huke tak i servitøren. Enten var det for få på jobb, eller så må servitørene bli mer oppmerksomme!

Takk, fredrikh664
Anmeldt 6. august 2021

Granos pizza er den beste i byen! 100 % italiask pizza laget med de beste og enkleste råvarer fra Italia. Jeg er italiensk og kan si at Granos pizza er mye bedre enn de fleste pizza som man kan spise i Italia.
Bra priser og raskt servering.
Anbefales på det sterkeste!

1  Takk, MichBara
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Det var utrolig god pizza!! Maten kom veldig fort. Hyggelig betjening. Greie priser, ca 160-200kr for porsjonspizza.

1  Takk, mathildekorsmo

Reisende som så på Grano Trondheim, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Grano Trondheim? Del dine erfaringer!