“Så klassisk, så vakkert, så kunstnerisk, så innovativt i Trondheim💕💕💕💕💕”
Anmeldelse av Speilsalen

Speilsalen
Vurdert som nr. 13 av 298 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Særdeles godt servicenivå på alle ansatte kombinert med fantastiske omgivelser var med til å gjøre dette til et minnerikt besøk.
Maten var særdeles god og smakfull. Presentert og lagt opp på en imponerende måte. Prisnivået var faktisk ikke avskrekkende på tross av alt det som ble servert.
Vinmenyen satt som et skudd og var dominert av hvite viner med innslag ab en rød og en gin.
Restauranten har kun en Michelin-stjerne, men fremstår i mine øyne som en 2 stjerners Michelin i forhold til andre restauranter i Norge som angivelig skal være på samme nivå.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, PST861
Gina E, General Manager på Speilsalen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2021

Tusen takk for en fantstisk tilbakemelding!

Vi jobber kontinuerlig for å kunne opprettholde både mat og vinmeny slik at opplevelsen skal bli best mulig.

Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning!

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Rett og slett en fantastisk opplevelse. Speilsalen er helt nydelig og det føles som å være i et slott. Utrolig god service og presentasjon av mat og vin,
Nydelige smaker og rettene ser ut som kunstverk. Vi kommer tilbake.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, sunnivus
Omar Ourfali, Propriétaire på Speilsalen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2021

It is with great pleasure that we read your comment.
Also, it is a joy for us to learn that you have appreciated the quality of service provided to you, the effort from the chefs to create magic on the visual of our dishes, the patience of our sommelier to find the perfect match with the wines.

We would be happy to welcome you again very soon,

Best regards,

Anmeldt 22. mai 2021 via mobile enheter

Du snakker om velsmurt show ved Chefs Table.
Kreativ og vidunderlig matkunst der hver eneste rett bare traff helt perfekt. Og med vinpakken som matchet hele veien fra begynnelse til slutt, gav dette oss en eventyrlig gastronomisk reise.

Tusen hjertelig takk til Chef Davidsen m/crew, Sommelieren og våre servitører som gjorde min fødselsdag til en uforglemmelig opplevelse.
Alle som en med en vennlig og profesjonell utstråling.
Dette var en kveld fylt med ren lykke.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, detgodelivnina
Omar Ourfali, Propriétaire på Speilsalen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mai 2021

Dear Nina,

Thank you for choosing Speilsalen as place of celebration and for this 5-star rating.
It’s nice to hear that you greatly appreciate all the aspects of your birthday dinner : the chefs table experience, the culinary art of our dishes, the wine pairing, as well as the friendly and professional behavior of our team.

Once again, thank you for your positive comments, they are our best rewards!

Kind regards,

Anmeldt 6. mai 2021

Fantastisk mat, en kulinarisk reise helt utenom det vanlige. En utrolig dedikert og vennlig betjening og
fantastiske unge kokker. Speilsalen på Brittania
må bare oppleves!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Britt W

Dear Britt,

Thank you very much for your nice rating and review about your experience in Speilsalen.

We could not have wished for a better description of our experience! The positive feedback of our guests is a real motivator for our team. I will personally share your compliments with the entire team and congratulate them for the excellent service.

Speilsalen hopes to see you soon again

Kind regards,
Restaurant Manager

Anmeldt 29. mars 2021 via mobile enheter

Var så heldig å rekke Speilsalen før den andre nedstegningen. Vi begynte med kaviar ar før selve hoved menyen. Fantastisk god service og hyggelige kokker og servitører.
Kan ikke huske å ha opplevd, at i fra første rett blir overgått av neste, gjennom hele serveringen. Hele 14!
Vinpakken stod også godt til maten.
En opplevelse jeg ikke ville vært foruten. Hit kommer jeg tilbake

Dato for besøk: mars 2021
Takk, jonivarl

Reisende som så på Speilsalen, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Speilsalen? Del dine erfaringer!