2 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 10.10.21
eDreamsUSD 304
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Hadde et superiorrom i 3 døgn. Fancy rom med mye (unødvendig) elektronisk styring av lys og vindusscreen. Vindusscreen var antagelig forhåndsprogrammert etter soloppgang, men levde sitt eget liv opp/ned til ulike tider. Nydelige senger, flott bad, stille og rolig hotell. Høyt servicenivå og hyggelig personell. Spiste nydelig kveite på brasseriet. Speilsalen var stengt. Dette er et hotell i særklasse og er totalrenovert for et betydelig beløp. Flott frokost i palmehaven, men noe begrenset pga restriksjoner og pandemi. Skal du først kose deg i Trondheim, så gjør det skikkelig på Brittania.

1  Takk, 636TomL
Ida Elisabeth Dønheim, Annet på Britannia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2020

Hei,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Har satt pris på om du har ville sendt en epost på meg en epost med ditt navn, slik at vi får sjekket rullegardinen på rommet du bodde på.

Speilsalen er steng i sommer grunnet ferieavvikling og noe oppussing, men vi håper du vil besøke den og det fantastiske teamet ved en annen anledning.

Restaurantdirektør / Ass.hoteldirektør, Britannia Hotel
ida@britannia.no

Anmeldt 9. juli 2020

Det var supert fra begynnelse til slutt. Jeg stoppet på vei til Nord-Norge, for jeg hadde åtte timer mellom dagtoget fra Oslo og nattoget til Bodø. Spise da godt på Brasseriet. Alle jeg møtte var vennlige og imøtekommende, så jeg ble overbevist at overnattingen på vei hjem en uke seinere var et godt valg.

Det stemte. Oppholdet var luksuriøst, men på en personlig måte - ikke stivt. Jeg fikk mulighet til å sjekke inn tidlig og ekstra frokost!. Sommertilbudet med tre-retters middag var vel verdt pengene. Frokostserveringen var ellers topp med gode råvarer fra nærområdet og en kombinasjon av meny, bordservering og boder der du selv kan se og velge. Eplejuicen på glassflaske var så god. Også her ble jeg imponret av vennligheten og effektiviteten. Bordet var delikat dekket, og jeg satt ikke lenge med en tom kaffekopp. Jeg håper jeg får muligheten til å komme igjen. Det ble en fin avrunding på ferien for meg.

1  Takk, SandraM884
Ida Elisabeth Dønheim, Other på Britannia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2020

Hei Sandra,
Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding.

Vi håper at vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake, og bidra med nye ferieminner.

Ida E. Dønheim,
Assisterende Hotelldirektør

Anmeldt 4. juli 2020

Fra velkommen utenfor og ut hele oppholdet var alt perfekt for en natt vekk fra alt!
Vi spiste middag på Jonathan, litt skuffet over mengden ble ikke helt mett, men nydelig var det. Frokosten var helt fantastisk, rommet 10/10!
Kommer tilbake.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, Norsktraveler8
Ida Elisabeth Dønheim, Annet på Britannia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Hei Norsktraveler8,
Takk for tilbakemeldingen - da ser vi frem til å ønske dere velkommen tilbake.

Restaurantdirektør, Britannia Hotel

Anmeldt 29. juni 2020

Et nydelig 5 stjerners hotell med en deilig Spa-avdeling og mange spisesteder.
Deluxrommet var lekkert innredet og badet hadde nydelige marmorfliser, gjennomførte detaljer på armatur,speil og lamper.
Brasseriet restaurant leverte nydelig 3 retters med topp service.
Frokosten i Palmehaven var derimot litt skuffende og kaotisk.
Fikk raskt bord og kaffe i koppen som rakk å bli iskald Før kaffemelken kom.
Delvis buffet, dvs 3 stasjoner med køer hvor det ikke var noe avstand mellom folk. Fikk deilig omelett på bestilling og ost og skinker skåret opp etter ønske. Derimot var skåler med diverse lakseretter mm inntørket og var heller ikke merket om det inneholdt melk.
Synes det var merkelig av et 5 stjerners hotell at de ikke hadde andre rutiner nå i disse koronatider.

Romtips: Spørre resepsjonen
Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, lindamariel2020

Hei Linda Mariel,
Takk for din tilbakemelding.

Vi tar den med oss videre inn i det daglige arbeidet for å bli bedre.

Håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake.

Restaurantdirektør, Britannia Hotel

Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

Hotellet er verdt en reise i seg selv. Kvalitet i alle ledd. Nydelig mat, fantastisk bar. Deilig spa. Raust og vennlig personale. Nydelig frokost. Få med deg afternoon tea. Vi fant virkelig ingenting å sette fingeren på. Våre forventninger ble overgått. Vi vil definitivt tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Fresno_10
Ida Elisabeth Dønheim, Other på Britannia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juni 2020

Takk, for en fantastisk hyggelig hilsen.
Vi er glade for å høre at dere har hatt ett fint opphold hos oss.

Ser frem til å ønske dere velkommen tilbake!

Ida E. Dønheim,
Restaurantdirektør Britannia Hotel