Gratis avbestilling frem til 06.11.21
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 07.11.21
eDreamsUSD 313
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Vi feiret 20 års bryllupsdag og bestemte oss for å koste på oss litt ekstra denne gang. Overnatting på Britania er ikke bare en overnatting, men en opplevelse. Vi hadde Deluxe 1897 rom, som ligger i den historiske delen av Britania. Helt fantastisk flott rom. Alle vi møtte som jobbet på hotellet var veldig serviceinnstilt og fikk oss til å føle oss sett og velkommen. Var også en tur på Spa. Anbefaler alle å sette av tid til å teste ut de ulike velværefasilitetene. Frokost var også helt super. Vi bestilte bord til frokost på forhånd og opplevde en unik ro og fredfull stemning i selveste Palmehaven. Dette ble et minne for livet.

2  Takk, HanneP501
Sara Forselius, Annet på Britannia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2020

Gratulerer med vel overstått bryllupsdag og tusen takk for at vi fikk bidra til å gi gode minner.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Vi besøkte brasseriet og vinbaren. Vi fikk fantastisk service oppe i brasseriet før vi gikk ned i vinbaren.
Der møtte vi Per Aage! Makan til service innstilt type! Vi lærte så mye om vin og fikk en historie om brittania og starten som var så fin! Tusen takk!

1  Takk, 555kine_

Tusen takk til deg for en så hyggelig tilbakemelding!
Velkommen tilbake snart igjen,
med vennlig hilsen

Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Svært fint hotell i sentrale omgivelser. Rent og komfortabelt rom. Housekeeping både på morgen og kveld. Serviceinnstilt og hyggelig personale som stilte opp etter beste evne. Frokost i Palmehaven var en magisk opplevelse. Kommer igjen.

1  Takk, kravstoremeg

Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding!
Vi gleder oss til å få hilse velkommen igjen!

Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Svært gjennomført og luksuriøst hotell. Servicen var upåklagelig. Familien min og jeg spiste middag i Palmehaven, og det kan anbefales. Veldig god mat og flinke kelnere. Frokosten i Palmehaven var også veldig bra. Hotellet var rent, gode senger og fint bad. Alle som jobbet på hotellet var hyggelige og imøtekommende.

Takk, KresenNorskJente
Sara Forselius, Annet på Britannia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2020

Hei og takk for en så hyggelig tilbakemelding!
Vi setter ekstra stor pris på å høre at dere møtte hyggelige og imøtekommende ansatte.
Vi håper at vi snart får hilse deg og familien din velkommen tilbake,

med vennlig hilsen

Anmeldt 9. august 2020

En helg på Britannia er en helg der du føler deg ivarettatt på alle vis. Fantasisk mottakelse av hyggelige resepsjonister som tar seg tid til å prate med deg. Lekkert rom, der de er innom og gjør klar sengen på kvelden. Søndagsfrokost med pianomusikk i Palmehaven - så hyggelig at du nesten glemmer å spise den lekre maten.
Lar oss imponere av de ansatte. Selvfølgelig er de forskjellige, men alle leverer etter en felles standard og innfrir dermed alle forventninger til et hotell i denne klassen.
Og ennå har jeg ikke nevnt sengene. Sov så godt at nå blir det Hästens madrass også her hjemme :-)

Romtips: Unn deg et de-luxe-rom når du første reiser hit.
Takk, roros-nmt

Tusen takk for at dere valgte å bo på Britannia og takk for en så hyggelig tilbakemelding som alle vi ansatte setter stor pris på! Vi ser frem til å få hilse deg velkommen tilbake til oss snart igjen - selv om det blir Hästens også der hjemme;).