Anmeldt 1. august 2021

Hotellet svarte til alle forventninger. Helt fra vi ble møtt med parkeringen av bilen som de ordnet til vi sjekket ut var bare alt helt topp service. Rommet som vi oppgrderte var flott og stort. Romsling inngangsparti i rommet var ekstra godt med store kofferter. Gode senger( Hastens senger)! Frokosten som var endret sal pga smitte var fantastisk. Ikke noe som manglet. alt du kunne tenke deg. Middagen(3 retters) i palmen første kvelden var helt fantastisk. Fantastisk pepperbiff! Prøvde spa men der var det trangt og mye folk/barn i bassenget så det fristet ikke. Ikke noe massasje ledig så fikk ikke prøvd det. Veldig hyggelige de som står utenfor og ønsker deg velkommen og tar en prat med deg og er utrolig hjelpsom på alle vis. Da bilen ble hentet for avreise stod det 2 flasker vann i bilen med takk for besøk og god tur videre! Det enkle lille ekstra som gjør det så hyggelig! Tusen takk for 2 flotte dager hos dere og vi kommer gjerne igjen!
Eneste lille "ulempen" er hver gang vi trengte noe i bilen måtte vi få noen til å gå ned i bilen med oss for å hente saker.Følte det ble litt masete for alle. Men kanskje vi som ikke liker å bry folk for mye.

Romtips: Oppgrader gjerne rommet.
Takk, irenesF9555HW
Sara Forselius, Gjestetjenester/resepsjon på Britannia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Tusen takk for at dere valgte å starte ferien her på Britannia!
Vi setter stor pris på en så hyggelig tilbakemelding og håper at vi snart får lov å hilse dere velkommen tilbake.

Med ønske om en fortsatt god sommer,
Sara Forselius
Hotellsjef

Anmeldt 23. juli 2021

Vi hadde 2 netter på Brittania og fikk en super mottakelse både vedrørende bilhåndtering ved døren samt inne i resepsjonen.Dessuten også da vi skulle dra; bilen fremkjørt som forventet og stod klar utenfor inngangsdør.
Lekkert dobbeltrom , TV "skjult" bak et speil, utrolig elegant var det. Et lite problem; du må slå av lys og trekke for gardiner for at du skal få klart bilde ellers ble det vrient å se godt.

Vi var på Credo og hadde bestilt hotellets engelske Cab; herlig bil, super sjåfør som pga regn utstyrte oss med paraply så ektefelle kunne gå tørr inn.

Palmehaven brukes til frokost og vi var godt fornøyd. Så kom nedturen....dessverre.
Vi hadde bestilt middag der søndag kveld og da skar serveringen seg fullstendig(basert på et 5stjerners hotell).
Kelnerne(?) - jeg tro vi hadde 2 gikk om hverandre og tidvis ikke tilstede. Dermed ble vi så irritert at opprinnelig 3 retter ble redusert til 2 - og vi ga naturlligvis intet i tips.
Da vi passerte resepsjonen spurte de om vi var fornøyd og vi sa nei og forklarte. De beklaget dypt og ba oss ende en mail til hotellet. Det gjorde vi samme kveld dvs.søndag 18.juli.
Hold dere fast ; i dag fredag 23.juli har vi ennå ikke fått svar - Utrolig skuffende.

Så tja.....der er vi - ikke fornøyd helt.

Romtips: Tror ikke det spiller noen rolle
Takk, guideOslo
Ida Elisabeth Dønheim, Annet på Britannia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2021

Hei Jørgen,
Takk for at du sender oss denne tilbakemeldingen.
For oss er alle tilbakemeldinger viktig - da vi hver dag jobber for å bli bedre.

Jeg beklager at det har drøyet å få svar fra oss.
Håper du til tross for dette velger å besøke oss på nytt - så får vi vise frem Britannia fra den siden det skal være.

Med ønske om en fortsatt fin sommer.

Mvh,
Assisterende Hotelldirektør, Britannia Hotel

Anmeldt 22. juli 2021

Det meste du har hørt om Britannia er nok sant. Nydelig hotell med veldig hyggelig betjening. De rotet det litt til med rommet vårt ved ankomst, men det ordnet seg senere på kvelden. Spa avdelingen var delikat og fin. Rent og pent overalt. Eneste jeg kan trekke litt ned på var opplevelsen ved middagen i Palmehaven. Det tok ca en time før forretten var på bordet - det er vel litt i overkant lang tid vil jeg mene. Kan nok være at vår servitør hadde flere bord enn hun kunne rå over dessverre, men blid og hyggelig det var hun. Gode senger og flotte rom.

Takk, Tone S

Hei Tone,
Takk for at du sender oss denne tilbakemeldingen, det setter vi pris på - da det gir oss muligheten til å alltid bli bedre.

Vi skal se på hva som har skjedd her ifht til innsjekk og ventetid i Palmehaven.

Jeg håper at du og dere velger å besøke Britannia igjen ved en annen anledning, for da en flott opplevelse.

Med ønske om en fortsatt god sommer.

Mvh,
Assisterende Hotelldirektør, Britannia Hotel

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Opp å feire bryllups dag. Vi hadde gavekort som vi ville bruke på en hotellpakke med konsert og middag- det fikk vi ikke lov til å gjøre. Måtte først kjøpe konsert billett og middag, for så å bestille rom- her kom overraskelsen- man må bo 2 netter på hotellet- altså får man ikke booke 1 natt. Utsikten er det bilde av, frokosten var en halvtørrket bagels, og kun 1 kaffe må man skjønne. Når man bruker 13600 på en helg på hotellet, forventer man noe helt annet enn det mølet der. Kommer ikke til å besøke det flere ganger. Konsert opplevelsen, middagen og vinpakken var utmerket

2  Takk, Ketil G
Ida Elisabeth Dønheim, Annet på Britannia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Hei Ketil,
Gratulerer med overstått bryllupsdag, og for at dere valgte å feire med Artist in Residence i Palmehaven.

Takk for tilbakemeldingen, vi beklager at frokosten i Brasserie Britannia ikke sto til forventningene, vi skal se på dette og sørge for at baksten fra vårt bakeri holder seg bedre.

Håper vi kan få gleden av å ønske velkommen tilbake ved en annen anledning.

Med vennlig hilsen,
Assisterende hotelldirektør, Britannia Hotel

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Tradisjonen tro feiret vi bryllupsdag med et opphold på Britannia. I år ble det to netter, da dette var minimum. En relativ kostbar tur, men lite er jo som Britannia? Produktet er jo fantastisk, fremdeles. Men en valgfri (og skrekkelig tørr) bagel to dager på rad er dessverre ikke en frokostopplevelse som matcher prisen. Man har større valgmulighet og variasjon på de langt billigere hotellene i byen.

De ansatte virker tidvis klar for sommerferie. Det er ikke like mange smil eller hyggelige blikk lenger, glassene blir ikke fylt opp like raskt som før og følelsen av luksus er.. litt borte. Vi spiste tre av helgas måltider på Brasseriet (to frokost og en treretters lunsj) og her må de mest erfarne av servitørene minnes på at øyekontakt, en hyggelig tone og ett smil eller to trumfer det meste i denne bransjen.

Likevel - vi kommer helt sikkert tilbake, for Britannia er noe for seg selv. Men jeg kan ikke love at vi fortsetter å bruke så mye penger hvis dette er den nye normalen..

Takk, carinas571

Hei Carina,
Takk for tilbakemeldingen og for at dere valgte å bo hos oss i 2 netter.

Vi skal se på dette og polere disse detaljene.

Velkommen tilbake for en ny opplevelse.

Med vennlig hilsen,
Ida E. Dønheim.