Gratis avbestilling frem til 15.10.22
Gratis avbestilling frem til 14.10.22
Agoda.com
Travelocity
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Var innom Britannia og Palmehaven utelukkende for frokost. Utmerket service, nydelig mat, både fra buffeten og A la carte menyen. Utvilsomt en av de beste hotellfrokost-opplevelsene i Norge, og absolutt verdt prisen på ca 500,-

Takk, Chrisand0
Andrès Reyes Gjerme, Guest Services / Front Office på Britannia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mars 2022

Kjære Chrisand0,

Tusen takk for din flotte tilbakemelding av frokosten i Palmehaven, vi er veldig glad for å lese at du hadde en så flott opplevelse! Vi håper å få gleden av å ønske deg velkommen tilbake.

Med vennlig hilsen,
Andrès Reyes Gjerme
Front of House & Revenue Manager
Britannia Hotel

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Stor-familien fikk en unik opplevelse i usedvanlig vakre og vennlige omgivelser! Et både profesjonelt og meget, meget hyggelig personale som gjennomsyrer stemningen og forplantet seg til gjestene! Dette var ypperlig!!

Takk, sidselp2021
Sara Forselius, Gjestetjenester/resepsjon på Britannia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Tusen, tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding!
En stor fornøyelse å få besøk av stor-familien og vi håper at vi snart får hilse dere velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 12. august 2021

Det flotteste hotell vi har bodd på. Alt var perfekt inkludert servicen og maten i Palmehaven. Meget hyggelige og sjarmerende ansatte. Et stort pluss: alle skjønte landets språk. Håper å komme tilbake en dag. Det eneste som var litt skuffende var teven som dukket opp i speilet. Speilet forstyrret bildet.

Takk, Fryden13

Tusen takk for de gode ordene - de setter vi stor pris på.
Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 10. august 2021

Forventningen og gleden var stor over å endelig teste ut nye Britannia.

Vi ankom med bil og hadde forventet at noen skulle ta bagasjen. Kun en sikkerhetsvakt var å se, dermed måtte vi tusle inn med bagasjen selv. Lobbyen virket noe trang da det var småkaotiske tilstander med mye folk som både sjekket inn og ut. Når man først kom frem til resepsjonen så gikk innsjekkingen smidig og raskt.

Rommet var stort og pent. Det eneste jeg har å trekke ned for er en knagg som var løs. For et rom på et slikt etablissement så forventer jeg at rommet er i tipp topp stand. Som forventet var sengen god og håndklærne var av tykk god kvalitet som er veldig uvanlig å støte på i Norge.

Vi fikk en liten time i Spa-anlegget. Lite men velfungerende anlegg med svømmebasseng, jacuzzi, kaldkulp og flere forskjellige badstuer. De slapp kun inn et maks antall gjester om gangen som gjorde at det ikke føltes for folksomt.

Middagen ble inntatt i Palmehaven og stod til forventningene. God mat og veldig bra vinkart. Servicen var upåklagelig og smilene satt løst. Gleden var stor når vi kom tilbake til et kveldsklargjort rom (turndown service) som seg hør og bør på et fem-stjerners hotell. Eneste å trekke ned for at vannflaskene er Taffel fra Grans Bryggeri. Greit nok at hotellets eier også er på eiersiden i Grans Bryggeri, men Rema 1000 sitt billigmerke står rett og slett ikke i stil med resten av rommet.

Frokosten var rett og slett fantastisk. Jeg vil våge å si at dette er Norges beste hotellfrokost. Egen omelettkokk er prikken over i-en.

Alt i alt så vil jeg komme tilbake og forhåpentligvis også teste ut Speilsalen.

Takk, LN-TKP
Sara Forselius, Gjestetjenester/resepsjon på Britannia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Tusen takk for besøket og for en konstruktiv og god tilbakemelding!
Vi gleder oss til å få hilse dere velkommen tilbake til Britannia og forhåpentligvis også til Speilsalen!

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Både jeg og min samboer har vært stamgjester på Britannia gjennom oppveksten, det er med glede vi viderebringer dette til våre barn. Her er virkelig ingenting opp til tilfeldigheter.

Stort pluss for egen doorman, som var meget hjelpsom og gjorde at vi følte oss godt ivaretatt. Dette gjelder forøvrig hele personalet, fra resepsjonist til rengjøringspersonalet- det ser ut til å være en bra arbeidsplass.

Rommene var suverene, alt er forseggjort og velstelt. Det er luksus fra ende til annen og topp moderne rom/bad. Det er også genialt med et hotell hvor man kan teste ut en seng fra Hästens et par netter før man investerer i en så dyr seng.

Frokosten må man sette av god tid til og spaet er også verdt å få med seg, helt supert at det er egne tider man kan ta med barna hit.

Når vi skulle hjem og bilen ble kjørt opp fra parkeringen sto det klart kald drikke til alle sammen i bilen, og barna fikk gaver ved ankomst. Alt i alt har hotellet virkelig fortjent sine 5 stjerner og medlemskap i LHW. Barna maser allerede om å dra tilbake, med god grunn.

Takk, hegebreimo
Sara Forselius, Gjestetjenester/resepsjon på Britannia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Tusen takk for at dere velger Britannia Hotel for hele familien!
Veldig hyggelig å høre at alle sammen hadde et flott opphold som frister til gjentakelse.
Vi gleder oss til å få hilse dere velkommen tilbake!