2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 15.10.22
FindHotel
Gratis avbestilling frem til 16.10.22
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Et fantastisk hotell med alt på stell. Flotte rom, hyggelige ansatte og svært god frokost. Det var en virkelig fornøyelse å tilbringe en helg på dette hotellet. Basseng og SPA området var nydelig, men er nok ikke det rette for barnefamilier. Har kun en ting å utsette og det er at vi besøkte i en tid med påbud om munnbind i Trondheim der hvor det ikke er mulig å opprettholde en meters avstand. Dette ble ikke fulgt opp under frokosten som dermed føltes litt ubehagelig for oss som enda ikke er fullvaksinerte. Men det skal sies at det er mulig å bestille mat fra bordene slik at dette likevel gikk fint.

Dato for oppholdet: september 2021
1  Takk, raymondn938
Andrès Reyes Gjerme, Guest Services / Front Office på Britannia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mars 2022

Kjære Raymondn938,

Tusen takk for din tilbakemelding av Britannia Hotel i Trondhiem.

Det er en sann glede å lese at dere hadde et så flott opphold, og vi takker for kommentaren din vedrørende frokosten. Ellers er det svært hyggelig å lese at dere satt så pris på vårt design, servicen fra vårt personale, frokosten, og spa.

Vi håper å få gleden av å ønske dere velkommen tilbake til oss.

Med de aller beste hilsener,
Andrès Reyes Gjerme
Front of House & Revenue Manager
Britannia Hotel

Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Var innom Britannia og Palmehaven utelukkende for frokost. Utmerket service, nydelig mat, både fra buffeten og A la carte menyen. Utvilsomt en av de beste hotellfrokost-opplevelsene i Norge, og absolutt verdt prisen på ca 500,-

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Chrisand0

Kjære Chrisand0,

Tusen takk for din flotte tilbakemelding av frokosten i Palmehaven, vi er veldig glad for å lese at du hadde en så flott opplevelse! Vi håper å få gleden av å ønske deg velkommen tilbake.

Med vennlig hilsen,
Andrès Reyes Gjerme
Front of House & Revenue Manager
Britannia Hotel

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Stor-familien fikk en unik opplevelse i usedvanlig vakre og vennlige omgivelser! Et både profesjonelt og meget, meget hyggelig personale som gjennomsyrer stemningen og forplantet seg til gjestene! Dette var ypperlig!!

Takk, sidselp2021
Sara Forselius, Gjestetjenester/resepsjon på Britannia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Tusen, tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding!
En stor fornøyelse å få besøk av stor-familien og vi håper at vi snart får hilse dere velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 12. august 2021

Det flotteste hotell vi har bodd på. Alt var perfekt inkludert servicen og maten i Palmehaven. Meget hyggelige og sjarmerende ansatte. Et stort pluss: alle skjønte landets språk. Håper å komme tilbake en dag. Det eneste som var litt skuffende var teven som dukket opp i speilet. Speilet forstyrret bildet.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Fryden13

Tusen takk for de gode ordene - de setter vi stor pris på.
Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 10. august 2021

Forventningen og gleden var stor over å endelig teste ut nye Britannia.

Vi ankom med bil og hadde forventet at noen skulle ta bagasjen. Kun en sikkerhetsvakt var å se, dermed måtte vi tusle inn med bagasjen selv. Lobbyen virket noe trang da det var småkaotiske tilstander med mye folk som både sjekket inn og ut. Når man først kom frem til resepsjonen så gikk innsjekkingen smidig og raskt.

Rommet var stort og pent. Det eneste jeg har å trekke ned for er en knagg som var løs. For et rom på et slikt etablissement så forventer jeg at rommet er i tipp topp stand. Som forventet var sengen god og håndklærne var av tykk god kvalitet som er veldig uvanlig å støte på i Norge.

Vi fikk en liten time i Spa-anlegget. Lite men velfungerende anlegg med svømmebasseng, jacuzzi, kaldkulp og flere forskjellige badstuer. De slapp kun inn et maks antall gjester om gangen som gjorde at det ikke føltes for folksomt.

Middagen ble inntatt i Palmehaven og stod til forventningene. God mat og veldig bra vinkart. Servicen var upåklagelig og smilene satt løst. Gleden var stor når vi kom tilbake til et kveldsklargjort rom (turndown service) som seg hør og bør på et fem-stjerners hotell. Eneste å trekke ned for at vannflaskene er Taffel fra Grans Bryggeri. Greit nok at hotellets eier også er på eiersiden i Grans Bryggeri, men Rema 1000 sitt billigmerke står rett og slett ikke i stil med resten av rommet.

Frokosten var rett og slett fantastisk. Jeg vil våge å si at dette er Norges beste hotellfrokost. Egen omelettkokk er prikken over i-en.

Alt i alt så vil jeg komme tilbake og forhåpentligvis også teste ut Speilsalen.

Takk, LN-TKP
Sara Forselius, Gjestetjenester/resepsjon på Britannia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Tusen takk for besøket og for en konstruktiv og god tilbakemelding!
Vi gleder oss til å få hilse dere velkommen tilbake til Britannia og forhåpentligvis også til Speilsalen!