Gratis avbestilling frem til 16.07.22
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 17.07.22
Agoda.comUSD 360
Anmeldt 1. mai 2022 via mobile enheter

Britannia ser ut som et slott. Å når det i tillegg er i kategorien luksushotell ble vi skuffet på flere plan.

Spaet er lite å ble fort fullt. Ikke spesielt avslappende med så mye folk å til tider mye babling overalt.

Rommet og sengen var veldig bra. Bra renhold og god service på den fronten, men putene var helt forferdelige, å ende opp med vond nakke etter en helg på luksushotell er ikke noe jeg så for meg. Fikk opp en ny pute men den var av samme kaliber og de hadde ikke noe alternativ.

Frokosten var god men veldig fancy å litt lite utvalg. Pesonalet var mer opptatt av seg selv enn å servere å varte opp kundene.

Veldig kjedelig at det kun var bestilling av plass om enn sku ha noe i baren. Ikke noe hotell for noen som vil slappe av å ta ting som det kommer. Her må alt planlegges i god tid før enn skal dit ellers er det fulle lister å enn må ut av hotellet for å drikke å spise mat.

Dato for oppholdet: mai 2022
Takk, malinf388
Andrès Reyes Gjerme, Guest Services / Front Office på Britannia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mai 2022

Kjære Malin F,

Tusen takk for at dere valgte Britannia Hotel i Trondheim.

Det er veldig trist å lese at vi ikke klarte å helt innfri deres forventninger denne gangen, og vi tar så absolutt dine kommentarer til etterretning. Som et medlemshotell av The Leading Hotels of the World, så jobber vi kontinuerlig med å alltid skal kunne levere 5-stjernes opplevelse for alle våre hotellgjester. Jeg kan blant annet nevne av vi får snart på plass en putemeny med flere ulike puter. Avslutningsvis så er jeg veldig glad for å høre at dere satt pris på fasaden, rommet, sengen og innholdet på frokosten vår.

Takk for at du tok deg tiden til å dele deres opplevelse, og vi håper å få den store gleden av å ønske dere velkommen tilbake.

Anmeldt 6. april 2022 via mobile enheter

Store forventninger som denne gang ble overgått
Noe av suksessen var nok at vi ble oppgradert og fikk en liten suite med plass til møter og arbeid, både profesjonelt og sosialt. Også glimrende service og hyggelige ansatte på alle nivå. Kjekt med frokost i Palmehaven.
Lite pirkete minus for treningsrom som er i kjeller og er litt trangt. Man skal ikke være mange der, før man går i veien for hverandre.

Romtips: Som alltid, får et rom høyt oppe. Sett av tid til å nyte frokost i Palmehaven. Treningsrom litt trangt. Finn tid med lite folk.
Dato for oppholdet: mars 2022
Takk, johnpeterhernes
Andrès Reyes Gjerme, Guest Services / Front Office på Britannia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. april 2022

Kjære johnpeterhernes,

Tusen takk for at dere valgte Britannia Hotel i Trondheim.

Vi er overlykkelig over å lese at dere hadde et så flott opphold hos oss, og følte dere ivaretatt av våre medarbeidere samt satt pris på den oppgraderte suiten. Vil også takke deg for at du tok deg tiden til å gi din tilbakemelding.

Vi håper å få gleden av å ønske dere velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 31. mars 2022 via mobile enheter

Dette var et fantastisk flott hotell som absolutt sto til forventningene. Topp service, reinhold og fasiliteter. God frokost hvor kvalitet var meget høy. Gourmet mat i speilsalen som jeg føler ble en « once in a lifetime» opplevelse. Tusen takk for meg.

Dato for oppholdet: mars 2022
Takk, len-marc
Andrès Reyes Gjerme, Guest Services / Front Office på Britannia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. april 2022

Kjære len-marc,

Tusen takk for at du valgte Britannia Hotel.

Så utrolig hyggelig å lese at du hadde et så fantastisk opphold og at du følte det ble en "once in a lifetime"-opplevelse! Det er noe vi absolutt setter pris på og jobber med hver dag. Vil også takke deg for at du tok deg tiden til å dele din opplevelse med oss.

Vi ser fram til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med aller vennlig hilsen,

Anmeldt 14. mars 2022 via mobile enheter

Ekslusivt hotell i toppklasse! Hootelopplevelsen var utrolig bra og faktisk enda bedre enn våre store forventninger. Vi hadde absolutt ingenting å utsette på noe som helst. De har tenkt og tilrettelagt for en rekke smådetaljer som bare topper hele inntrykket og opplevelsen. Bare en slik liten sak som at akkurat nok lys slår seg på når man beveger seg på toalettet på natterstid og da ikke forstyrrer den andre personen i rommet. Fantastisk service og herlige matopplevelser fra alt på frokosten til besøk på de gode restaurantene på hotellet.

Flott kunst på veggene rundt på hotellet og nydelige blomsteroppsatser i stort antall.

Det er dyrt å bo på hotellet men for en utrolig fin opplevelse!

Dato for oppholdet: februar 2022
Takk, Norw50
Andrès Reyes Gjerme, Guest Services / Front Office på Britannia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mars 2022

Kjære Norw50,

Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding av Britannia Hotel!

For en glede å lese at dere hadde et så så bra opphold, hvor dere satt pris på detaljene, servicen fra våre medarbeider og matopplevelsene. Som medlemshotell av The Leading Hotels of the World, så jobber vi med å overgå våre gjesters forvetninger hver eneste gang. Takk for at du tok deg tiden til å dele din opplevelse.

Vi ser veldig fram til å ønske dere velkommen til Britannia Hotel.

Front of House & Revenue Manager

Anmeldt 7. mars 2022

Bodde på et lekkert familierom, sengen var nydelig å sove i. Unødvendig strenge regler for barn i spaet, jeg skjønner det er plagsomt for andre med bråkete barn i bassenget, men når sønnen min betaler like mye som en voksen for å bo der er det nedlatende at han ellers ikke blir behandlet som en. Det går an å ha en tidsgrense for små barn og deretter oppfordre til rolig og voksen oppførsel for eldre barn. Skuffende å betale så mye og ha så lite tilgang til noe man egentlig er der for i stor grad.

På et slikt eksklusivt hotell forventer man noe ekstra. Man vil føle seg spesiell. Dørmannen og rengjøringspersonellet var veldig oppmerksomme, men resten virket som å være mer opptatte av seg selv. Flørting (med påfølgende uoppmerksomhet) mellom frokostpersonalet virker uprofesjonelt. Og jeg følte meg som lite verdt da vi kom gående i resepsjonen, det var 7 ansatte rundt oss, ikke en eneste så opp og sa hei eller anerkjente at vi var i rommet. Ble veldig skuffet over å bli oversett. Det var følelsen av å bli ivaretatt jeg hadde gledet meg til mest, men som jeg opplevde minst.

Dato for oppholdet: februar 2022
Takk, Fjellturdame
Andrès Reyes Gjerme, Guest Services / Front Office på Britannia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. mars 2022

Kjære Fjellturdame,

Tusen takk for at dere valgte Britannia Hotel i Trondheim.

Det er veldig trist å lese at vi ikke klarte å overgå deres forventninger denne gangen, spesielt med at dere ikke følte dere sett av alle våre medarbeidere. Dette er noe som er veldig viktig for oss på hotellet, og vi tar dine kommentarer til etterretning for kvalitetsikring. Som medlemshotell av The Leading Hotels of The World så jobber vi med å overgå forventningene til våre gjester hver eneste gang. Vi er ellers veldig glad for å lese at dere likte sengen, interiøret og følte dere ivaretatt av doorman og de på renhold.

Tusen takk for at du tok deg tiden til å gi din tilbakemelding, og vi håper å få gleden av å ønske dere velkommen tilbake til Britannia Hotel.

Front of House & Revenue Manager