2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 16.07.22
Gratis avbestilling frem til 15.07.22
Agoda.com
Anmeldt 3. mai 2022

Ble møtt av hyggelig personale ved ankomst, fint og ryddig rom og veldig rent i motsetning til mange andre steder. Veldig bra utvalg på frokost, og eksepsjonelt god oppvartning på både frokost og after-tea i palmehaven. Terningkast 6

Dato for oppholdet: april 2022
Takk, KNIEMR
Andrès Reyes Gjerme, Guest Services / Front Office på Britannia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mai 2022

Kjære KNIEMR,

Tusen takk for at du valgte Britannia Hotel, og ikke minst for den fantastiske omtalen!

Vi er så overlykkelig å lese at du følte deg som en VIP og følte deg så godt ivaretatt under hele oppholdet av våre medarbeidere. Veldig glad for å lese at rommet, renholdet og frokosten falt i smak. Tusen takk for at du tok deg tiden til å dele din tilbakemelding.

Vi ser fram til å få gleden av å ønske deg velkommen tilbake.

Anmeldt 1. mai 2022 via mobile enheter

Britannia ser ut som et slott. Å når det i tillegg er i kategorien luksushotell ble vi skuffet på flere plan.

Spaet er lite å ble fort fullt. Ikke spesielt avslappende med så mye folk å til tider mye babling overalt.

Rommet og sengen var veldig bra. Bra renhold og god service på den fronten, men putene var helt forferdelige, å ende opp med vond nakke etter en helg på luksushotell er ikke noe jeg så for meg. Fikk opp en ny pute men den var av samme kaliber og de hadde ikke noe alternativ.

Frokosten var god men veldig fancy å litt lite utvalg. Pesonalet var mer opptatt av seg selv enn å servere å varte opp kundene.

Veldig kjedelig at det kun var bestilling av plass om enn sku ha noe i baren. Ikke noe hotell for noen som vil slappe av å ta ting som det kommer. Her må alt planlegges i god tid før enn skal dit ellers er det fulle lister å enn må ut av hotellet for å drikke å spise mat.

Dato for oppholdet: mai 2022
Takk, malinf388

Kjære Malin F,

Tusen takk for at dere valgte Britannia Hotel i Trondheim.

Det er veldig trist å lese at vi ikke klarte å helt innfri deres forventninger denne gangen, og vi tar så absolutt dine kommentarer til etterretning. Som et medlemshotell av The Leading Hotels of the World, så jobber vi kontinuerlig med å alltid skal kunne levere 5-stjernes opplevelse for alle våre hotellgjester. Jeg kan blant annet nevne av vi får snart på plass en putemeny med flere ulike puter. Avslutningsvis så er jeg veldig glad for å høre at dere satt pris på fasaden, rommet, sengen og innholdet på frokosten vår.

Takk for at du tok deg tiden til å dele deres opplevelse, og vi håper å få den store gleden av å ønske dere velkommen tilbake.

Anmeldt 6. april 2022 via mobile enheter

Store forventninger som denne gang ble overgått
Noe av suksessen var nok at vi ble oppgradert og fikk en liten suite med plass til møter og arbeid, både profesjonelt og sosialt. Også glimrende service og hyggelige ansatte på alle nivå. Kjekt med frokost i Palmehaven.
Lite pirkete minus for treningsrom som er i kjeller og er litt trangt. Man skal ikke være mange der, før man går i veien for hverandre.

Romtips: Som alltid, får et rom høyt oppe. Sett av tid til å nyte frokost i Palmehaven. Treningsrom litt trangt. Finn tid med lite folk.
Dato for oppholdet: mars 2022
Takk, johnpeterhernes
Andrès Reyes Gjerme, Guest Services / Front Office på Britannia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. april 2022

Kjære johnpeterhernes,

Tusen takk for at dere valgte Britannia Hotel i Trondheim.

Vi er overlykkelig over å lese at dere hadde et så flott opphold hos oss, og følte dere ivaretatt av våre medarbeidere samt satt pris på den oppgraderte suiten. Vil også takke deg for at du tok deg tiden til å gi din tilbakemelding.

Vi håper å få gleden av å ønske dere velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 31. mars 2022 via mobile enheter

Dette var et fantastisk flott hotell som absolutt sto til forventningene. Topp service, reinhold og fasiliteter. God frokost hvor kvalitet var meget høy. Gourmet mat i speilsalen som jeg føler ble en « once in a lifetime» opplevelse. Tusen takk for meg.

Dato for oppholdet: mars 2022
Takk, len-marc
Andrès Reyes Gjerme, Guest Services / Front Office på Britannia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. april 2022

Kjære len-marc,

Tusen takk for at du valgte Britannia Hotel.

Så utrolig hyggelig å lese at du hadde et så fantastisk opphold og at du følte det ble en "once in a lifetime"-opplevelse! Det er noe vi absolutt setter pris på og jobber med hver dag. Vil også takke deg for at du tok deg tiden til å dele din opplevelse med oss.

Vi ser fram til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med aller vennlig hilsen,

Anmeldt 14. mars 2022 via mobile enheter

Ekslusivt hotell i toppklasse! Hootelopplevelsen var utrolig bra og faktisk enda bedre enn våre store forventninger. Vi hadde absolutt ingenting å utsette på noe som helst. De har tenkt og tilrettelagt for en rekke smådetaljer som bare topper hele inntrykket og opplevelsen. Bare en slik liten sak som at akkurat nok lys slår seg på når man beveger seg på toalettet på natterstid og da ikke forstyrrer den andre personen i rommet. Fantastisk service og herlige matopplevelser fra alt på frokosten til besøk på de gode restaurantene på hotellet.

Flott kunst på veggene rundt på hotellet og nydelige blomsteroppsatser i stort antall.

Det er dyrt å bo på hotellet men for en utrolig fin opplevelse!

Dato for oppholdet: februar 2022
Takk, Norw50
Andrès Reyes Gjerme, Guest Services / Front Office på Britannia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mars 2022

Kjære Norw50,

Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding av Britannia Hotel!

For en glede å lese at dere hadde et så så bra opphold, hvor dere satt pris på detaljene, servicen fra våre medarbeider og matopplevelsene. Som medlemshotell av The Leading Hotels of the World, så jobber vi med å overgå våre gjesters forvetninger hver eneste gang. Takk for at du tok deg tiden til å dele din opplevelse.

Vi ser veldig fram til å ønske dere velkommen til Britannia Hotel.

Front of House & Revenue Manager