“Grillmat på en hyggelig måte”
Anmeldelse av Jonathan Grill

Jonathan Grill
Vurdert som nr. 75 av 297 Restauranter i Trondheim
Beskrivelse: Et spennende, uformelt sted, tilført nye internasjonale impulser som vekker dette populære konseptet til live på nytt i en tidsriktig og moderne innpakning. Nå har vi tatt med oss arven fra gamle Jonathan videre og modernisert konseptet i tråd med resten av hotellet og gitt det en ny internasjonal touch med spesial- importerte japanske bordgriller. Her kan du selv grille og nyte både tørrmodnet kjøtt, skalldyr og grønnsaker sammen med et rikt utvalg av sauser og tilbehør. Ønsker du å la kokkene våre gjøre jobben har vi også en egen a la carte del av restauranten, der du kan senke skuldrene og konsentrere deg om å nyte de deilige råvarene som tilberedes på Japanske Robata-griller.
Anmeldt 10. september 2021 via mobile enheter

Dette var en hyggelig opplevelse og glad vi gikk for grilling på bordet. Både de som valgte fisk og de som valgte kjøtt var enige om at maten var veldig god. Kjøttet var saftig og mørt og tilbehør var variert. Sausene var også veldig bra og spesielt potetene var smaksfulle, riktignok litt lite poteter men det gikk raskt og få bestilt mer poteter.

Det eneste som trekker ned litt var at det gikk seint i starten med bestillingen og da vi bestilte dessert da det var 25 minutt igjen fikk vi følelsen av at nå skulle det gå fort. Riktignok fikk vi klar melding om at vi ikke måtte stresse men det var ingen tvil om avslutningen på kvelden ble speedet opp for å få oss ut.

Alt i alt en hyggelig kveld med god mat.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Akvaria
Fredrik Rabben, Hovmester på Jonathan Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2021

Hei Akvaria!

Takk for en hyggelig tilbakemelding :)

Vi må beklage at det gikk litt fort på slutten av kvelden.

Håper vi ser dere ved en senere anledning. :)

1923 av 104 anmeldelser

Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Her på Jonathans grill, Britannia hotel var servicenivåe litt variabelt. Vi opplevde noen svært nølende og utydelige opplevelser fra vi ble tatt imot til vi skulle betale å gå. Litt rot med drikke menyen var det også.
Maten derimot, fremsto som lekker og delikat. Vi valgte å grille kjøttet selv og fikk garnityr / sauser servert fra kjøkkenet.
Alt i alt en fin kveld med litt laber service.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, PST861

Hei PST861

Godt å høre at dere likte maten og hadde en fin kveld.

Håper dere kommer tilbake slik at vi kan gi dere den servicen dere fortjener. :)

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Servitørene ga en utrolig god service. Vi bestilte rib eye og ytrefilet, som var fantastisk tilberedt. Vi kommer garantert tilbake!

Takk, christinamX3189ZV

Hei Christina!

Tusen takk for en strålende tilbakemelding.

Gleder oss til deres neste besøk. :)

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Karakteren min lå på en svak 4-er men havnet til slutt på en 3-er da det tok en halvtime å få betalt. Det endte med at vi reiste oss og ba om å få betale ved kassen, noe som er litt skandale innen den profesjonelle restaurantverdenen.

Det ble helhetlig sett en litt skuffende opplevelse. For treg og uoppmerksomme servitører, som glemte å komme med potetene, og som brukte veldig lang tid på å ta dessertbestillingen. Vår bordsetting var kl 20.30, og det var få folk i restauranten, så de kan ikke skylde på at det var travelt. Jeg synes at gjester skal ha en like bra opplevelse uansett når på døgnet de kommer, og at man ikke skal føle at betjeningen er mest opptatt av å forberede stenging eller nærmest har forlatt jobben.

Det var mye godt kjøtt, og det å grille det selv er en artig opplevelse og et ganske unikt konsept i Trondheim. Nettopp derfor håper jeg de kan løfte seg noen hakk slik at konseptet kan vare.

Det andre som trekker litt ned er at tilbehøret ikke var så veldig spennende (bortsett fra knallgode poteter) og at det derfor aldri kom til et punkt at noe smakte fantastisk. Kanskje hadde det vært bedre med ulikt tilbehør til de ulike kjøtt-typene.

Så en bitteliten ting som ikke påvirker karakteren, men er en personlig preferanse: Jeg skulle ønske de hadde større tallerkener. De vi fikk var av frokosttallerken-størrelse. Så det var ikke lett å få kjøtt, sauser og tilbehør sammen på tallerkenen.

Takk, kimlikestoeat

Hei Kim!

Det var synd å høre at dere hadde en skuffende opplevelse.

Takk for tilbakemeldingen, vi skal se på løsninger vi kan gjøre for å forbedre oss slik at dette ikke skjer igjen.

Anmeldt 24. mai 2021 via mobile enheter

Spennende og morsomt opplegg med egen grilling. Svært god service av en dedikert og sprudlende servitør gjennom hele kvelden. Vi fikk god tid og grillet både fisk og kjøtt som ble saftig og velsmakende. En herlig erfaring som passet perfekt for en romantisk kveld.

Dato for besøk: april 2021
Takk, losalex2233
Fredrik Rabben, Hovmester på Jonathan Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mai 2021

Hei losalex2233 !

Takk for fantastisk tilbakemelding :)

Flott å høre at dere likte vårt grill konsept, og at dere hadde en flott kveld hos oss.

Hjertelig velkommen tilbake :)

Reisende som så på Jonathan Grill, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Jonathan Grill? Del dine erfaringer!