“Sikkerstikk! ”
Anmeldelse av Flipper

Flipper
Vurdert som nr. 177 av 331 Restauranter i Trondheim
Beskrivelse: Nederst i fjæra, midt ute i Strindfjorden, på kapp Grilstad, der finner du Flipper. En perle av et utested. En frodig oase i midten av et spirende havneavsnitt - kun en halv nautisk mil fra Trondheim sentrum. Et vannhull for både landkrabber og polfarere.
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Hyggelig og rolig sted for et formiddagsbesøk. God kaffe, skolebrød og vafler. Hyggelig betjening og god service. Flipper har blitt et naturlig treffsted i nabolaget. Hyggelig at det også finnes det helt enkle på menyen! Her finner man et trivelig maritimt miljø ute på moloen.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, travelmann04

Anmeldt 5 uker siden via mobile enheter

Perfekt plass for et enkelt måltid på en lun høstkveld. God mat, fine lokaler og himmelsk utsikt utover Trondheimsfjorden og Fosen Alpene.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Stig C
Anmeldt 4. august 2019

Det var en flott sommerdag. Bordet ble ikke ryddet ved ankomst, ingen service under maten og rekene var frosne.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Carl-Frederik D
Anmeldt 3. august 2019

Vi har nå vært på besøk hos denne restauranten to ganger og sitter igjen med samme inntrykk begge gangene. Vi er skuffet. Beliggenheten er fantastisk og restauranten har veldig fine lokaler. Personalet derimot har vi opplevd som tafatte og lite hjelpsom og på grensen til frekk (både når vi har vært der med og uten barn).

Maten slår meg som overpriset. Maten i seg selv er helt ok, men for den prisrn den har burde det vært mer enn ok.
Kjøpte softis med jordbær til over 50 kr og det jeg fikk var en helt vanlig liten softis med helt vanlig jordbærstrø. For den prisen hadde jeg forventet noe litt bedre.
Har også vært der å kjøpt fish and sjips. Maten var helt grei, men ikke var fisken spesielt fersk eller chipsen særlig god. Maten var rett og slett ok-. Men til den prisen og standarden restauranten legger opp til hadde jeg forventet bedre. I tillegg var porsjonen også ganske liten.

Jeg kan ikke se at vi i første omgang legger opp til et tredje besøk, og det synes jeg er trist med tanke på den beliggenheten og potensialet dette stedet har.

Dato for besøk: august 2019
Takk, ine b
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Vi tok med tante, barn og barnebarn for en koselig kveld i nydelig sommervær på Ranheim. Valget falt på Flipper. Maten var god, men du verden for en dårlig service. Beliggenheten til denne plassen skulle tilsi «stinn brakke» og det hadde det sikkert vært dersom de hadde tatt service og kundepleie (og ikke minst konsekvensene av kundenmeldelser) på største alvor.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, roya99

Reisende som så på Flipper, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Flipper? Del dine erfaringer!