“Super opplevelse”
Anmeldelse av Flipper

Flipper
Vurdert som nr. 123 av 295 Restauranter i Trondheim
Beskrivelse: Nederst i fjæra, midt ute i Strindfjorden, på kapp Grilstad, der finner du Flipper. En perle av et utested. En frodig oase i midten av et spirende havneavsnitt - kun en halv nautisk mil fra Trondheim sentrum. Et vannhull for både landkrabber og polfarere.
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Vi dro hit bare fordi det var i nærheten når vi var sultne! Satt ute og fikk servert nachos og fiskesuppe med focaccia. Begge var veldig gode! Servitørene var ofte ute og hyggelige. Vi kommer tilbake

Takk, 767vanjah

Anmeldt 12. august 2021

Nydelig mat og trivelig betjening, fine lokaler. Fint uteområde mot havnen, passer for venner og familie

Takk, trondn301
Anmeldt 15. juli 2021

Vi var 9 personer som hadde bestilt bord til kl 17:00. Det var en god del gjester da vi kom, så jeg regnet med litt ventetid på maten, spesielt fordi vi endte opp med 6-7 foorskjellige retter.
Maten kom imidlertid etter bare 15 minutter, og kokken hadde fått med seg alle "justeringene" vi hadde på bestllingene. Alle rettene falt i smak.
Denne plassen kommer jeg definitivt tilbake til.

Takk, Knut A
Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Seks damer utsultet på fysisk møte etter en vinter på skjerm.
Menyer var fraværende, men menyen fantes heldigvis på hjemmesiden.
Bestilling ble gjort ved disken, og det tok sin tid, for det var kun to stykker på jobb; 1 servitør og 1 kokk. Når kaféen var 3/4 full, var dette altfor få.
Vi ble opplyst om at det var 20 minutter ventetid på maten, men det tok godt og vel 30 minutter. Ikke så rart mtp at en person skulle lage all maten alene.
Maten virket mer innbydende i meny-beskrivelsen enn på tallerkenen. Den kullgrillede laksen var så og si smakløs, og salaten var dvask. Focacciaen var derimot meget god.

Ikke verdt pengene, men håper at det bare var en dårlig dag på jobb.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, LisbethKK
Anmeldt 28. mai 2021 via mobile enheter

Som tittelen forklarer, fornøyd med mat og drikke.
Fin servering og går som smurt tross korona restriksjoner.
Dumt at det er «no shirt - no serve» ved utearealet, mitt mest besøkte sted ifjor og ingen problemer da - vurderingen for annen serveringssted er oppe til vurdering.

Dato for besøk: april 2021
Takk, BenrikHanger

Reisende som så på Flipper, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Flipper? Del dine erfaringer!