“Hyggelig og super service!”
Anmeldelse av Vinbaren

Vinbaren
Vurdert som nr. 153 av 297 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 15. september 2021 via mobile enheter

Leverte vinsmaking i midtuke, selv om vi var de eneste. Mange gode smaker og kvalitetsvin.
Hyggelige samtale og lærerikt. Kan anbefales!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Håvard B
Anmeldt 10. september 2021 via mobile enheter

Utrolig god service! Kunnskapsrikt personale og en fantastisk fin kveld med gode smaker. Fikk satt opp en vinsmaking som traff blink!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Explore14726930201
Anmeldt 13. januar 2020

Vi hadde jobbet på forhånd med Thomas, barsjefen, om denne kvelden. Det var lagt opp til en flott kveld i det innerste rommet, vi var 23, litt trangt, men det gikk fint. Vi skulle ha Champagne, 4 rødviner og diverse mat. Hele vegen fulgte Thomas med kunnskapsrik forklaring på alle vinene mm. Det var også et godt utvalg viner. Dette kan han, snakker også svært tydelig og det er interessant. Det meste av maten var svært bra, synd med 2 småretter som i seg selv var gode, men for sterkt krydret for vinen. Thomas fortalte etterpå at han ikke mer skulle servere dette i Vinbaren. Vi startet kl 19.00, undertegnede kom hjem ved midnatt, men mange satt igjen da vi dro. Pris i forhold til det vi fikk av viner og mat var absolutt grei.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, enare
Anmeldt 17. januar 2022

Dato for besøk: november 2021

Reisende som så på Vinbaren, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Vinbaren? Del dine erfaringer!