“Perfekt!”
Anmeldelse av Jimi's Diner

Jimi's Diner
Vurdert som nr. 14 av 27 Smått og godt i Trondheim
Anmeldt 14. juli 2020

Alt var gjennomført og har vært her 3 ganger på disse fire dagene i Trondheim. Veldig gode alternativer for de som har cøliaki, som meg. Fungerer som både frokost, lunsj og middag. Anbefales på det sterkeste!

Takk, jonatanb782

Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Saftig og kjempegod burger, og nydelig fries.
Veldig hyggelig betjening og god atmosfære. Til og med musikken kledde plassen, og var akkurat passe høy til at en kunne snakke med normalt volum

Takk, 803st_lef
Anmeldt 28. juni 2020

-Det kiler baki hjernen! Dette er helt rått!
Eldstesønn har akkurat tatt en bit av burgeren og utbruddet kommer spontant. Og så sier han ikke mer. På en lang stund. Ikke før burgeren er ferdig fortært.
-Jeg har aldri fått en bedre burger, oppsummerer han. Det skal da nevnes at han er om ikke stamkunde så i hvertfall regelmessig gjest hos Døgnvill, Kverneriet, Munchies og et par til av de burgersjappene som regnes til de bedre i Oslo. Men nå er vi i Trondheim og har fått anbefalt å prøve Jimi's - og Jimi's skuffer ikke.
Burger'n er amazing, pizzaen er knallgod, løkringene er på grensen til absurd gode, dirty fries er nylagde og mengden topping akkurat passe, og drinkshake med rom og sjokolade er .... nam!

Ett tips til restauranten tho: De vanlige friesene er gode men litt kjedelige. Hva med å ha en dipsauce eller to som gjestene kan velge til?

Vi sees uansett garantert igjen. Dette var GODT! (Og billig, dessuten. )

Takk, bert813
Anmeldt 27. juni 2020

Supergod burger- så gode chips. Super mat og hyggelig. Mett og fornøyd kommer gjerne tilbake. ❤️

Takk, karinerland
Anmeldt 7. mars 2020 via mobile enheter

Beliggende ett stykke ned i Nordre gate, nedenfor Byhaven kjøpesenter. Ble litt forvirret når vi kom inn, om man kan finne bord selv eller må vente på å bli vist til bordet, men vi fant menyer og ett ledig, ureservert bord. Måtte i baren for å bestille og betale. Upåklagelig service og veldig god mat.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, StianTRD

Reisende som så på Jimi's Diner, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Jimi's Diner? Del dine erfaringer!