“Stilig interiør”
Anmeldelse av Jimi's Diner

Jimi's Diner
Vurdert som nr. 14 av 27 Smått og godt i Trondheim
Anmeldt 1. august 2020

Skuffende at porsjonene er såpass små i forhold til prisen. Ellers er det her som på resten av restaurantene i Trondheim at brusen er overpriset noe inn i granskogen. Brus koster ikke all verden inn men det er tydelig at DGn er på plass vedrørende drikken. Ikke en stamplass for oss i alle fall.

Dato for besøk: november 2019
Takk, Matvant

Anmeldt 14. juli 2020

Mitt nye favorittsted! Fantastisk mat, trivelig betjening og gjennomført stil som skaper god stemning. Har vært her tre ganger i løpet av firedagers ferie i Trondheim og har smakt på litt forskjellig. Jeg er storfornøyd med alt sammen og har fortsatt flere retter jeg gleder meg til å smake neste gang jeg er i Trondheim!

Takk, lovise_2020
Anmeldt 14. juli 2020

Alt var gjennomført og har vært her 3 ganger på disse fire dagene i Trondheim. Veldig gode alternativer for de som har cøliaki, som meg. Fungerer som både frokost, lunsj og middag. Anbefales på det sterkeste!

Takk, jonatanb782
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Saftig og kjempegod burger, og nydelig fries.
Veldig hyggelig betjening og god atmosfære. Til og med musikken kledde plassen, og var akkurat passe høy til at en kunne snakke med normalt volum

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 803st_lef
Anmeldt 28. juni 2020

-Det kiler baki hjernen! Dette er helt rått!
Eldstesønn har akkurat tatt en bit av burgeren og utbruddet kommer spontant. Og så sier han ikke mer. På en lang stund. Ikke før burgeren er ferdig fortært.
-Jeg har aldri fått en bedre burger, oppsummerer han. Det skal da nevnes at han er om ikke stamkunde så i hvertfall regelmessig gjest hos Døgnvill, Kverneriet, Munchies og et par til av de burgersjappene som regnes til de bedre i Oslo. Men nå er vi i Trondheim og har fått anbefalt å prøve Jimi's - og Jimi's skuffer ikke.
Burger'n er amazing, pizzaen er knallgod, løkringene er på grensen til absurd gode, dirty fries er nylagde og mengden topping akkurat passe, og drinkshake med rom og sjokolade er .... nam!

Ett tips til restauranten tho: De vanlige friesene er gode men litt kjedelige. Hva med å ha en dipsauce eller to som gjestene kan velge til?

Vi sees uansett garantert igjen. Dette var GODT! (Og billig, dessuten. )

Dato for besøk: juni 2020
Takk, bert813

Reisende som så på Jimi's Diner, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Jimi's Diner? Del dine erfaringer!