“Masse digg å velge i!”
Anmeldelse av Jimi's Diner - STENGT

Jimi's Diner
Anmeldt 29. august 2020 via mobile enheter

Kjempe god mat og masse digg å velge i. Trivelig betjening og god stemning. Ble litt rot med bestillingen, men ordnet seg tilslutt. Kommer garantert tilbake!

Dato for besøk: august 2020
Takk, elinmeretea

Anmeldt 27. august 2020 via mobile enheter

Imøtekommende betjening og god mat. Hyggelig atmosfære og dette kan virkelig kalles en Diner da de spiller både Elvis og Roy Orbison

Dato for besøk: august 2020
Takk, Bravecloud
Anmeldt 14. juli 2020

Mitt nye favorittsted! Fantastisk mat, trivelig betjening og gjennomført stil som skaper god stemning. Har vært her tre ganger i løpet av firedagers ferie i Trondheim og har smakt på litt forskjellig. Jeg er storfornøyd med alt sammen og har fortsatt flere retter jeg gleder meg til å smake neste gang jeg er i Trondheim!🥰

Takk, lovise_2020
Anmeldt 14. juli 2020

Alt var gjennomført og har vært her 3 ganger på disse fire dagene i Trondheim. Veldig gode alternativer for de som har cøliaki, som meg. Fungerer som både frokost, lunsj og middag. Anbefales på det sterkeste!

Takk, jonatanb782
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Saftig og kjempegod burger, og nydelig fries.
Veldig hyggelig betjening og god atmosfære. Til og med musikken kledde plassen, og var akkurat passe høy til at en kunne snakke med normalt volum

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 803st_lef