Trondheim bytur

fra
USD 75,00
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Nidarosdomen på
Trondheim bytur
28 anmeldelser
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde leid kirken for et privat arrangement. Fantastiske omgivelser hvor du kjenner historien på kroppen. Et praktfullt bygg som virkelig er verd å besøke!

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, 600trulsp
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Nidarosdommen er et syn for et hvert øye. Det var veldig spennende å bli med på tur opp i et av tårnene. Anbefales om du liker mystikk og gamle vegger. Utsikten på toppen er også verdt de trange gangene

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, ChristinP53
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Vi kom hit en høstdag, og da kan man ikke gå opp i tårnet. Litt dumt det, men en flott opplevelse. Tenk at vi har en sånn kirke i Norge. Ikke så altfor lang billettkø og lite folk i selve kirken. Fint å gå rundt. Eget aktivitetsark til barna og en morsom aktivitet ved inngangen som anbefales alle. Et must når man er i Trondheim

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Trine1972
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Nidarosdomen og kirkegården er bare fantastisk. Dette er mitt favorittsted i Trondheim, enten jeg er alene eller sammen med andre, ute eller inne. Det er alltid noe nytt å ta innover seg.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, randim2015
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

En nattlig opplevelse som jeg kan sammenligne med et besøk i et sydtysk kloster, kjempesvært hvor klosterbrødrene sang fra hver vegg og fylte rommet med lyd. Nidarosdomen er noe mindre, men vi fikk høre de georgianske toner lyde klokke klart under velvet, om og om igjen. En kveld fullt med herlig lyd.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, 4 681 943