Trondheim bytur

fra
USD 75,00
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Nidarosdomen på
Trondheim bytur
28 anmeldelser
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Avslutning på en ettermiddagstur med barna endte her med solnedgang og korøvelse inne i kirken. Helt fantastisk og både store og små var helt fortryllet.

1  Takk, Tony H
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Magiske Nidarosdomen! Et must å besøke om man er turist i byen. Anbefales å ta en guidet tur. Se nøye på veggene og du ser kanskje gammel "grafitti" fra flere hundre år tilbake! Prøv å få med deg konsert med Nidarosdomens guttekor!

Takk, magnusBe85
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde leid kirken for et privat arrangement. Fantastiske omgivelser hvor du kjenner historien på kroppen. Et praktfullt bygg som virkelig er verd å besøke!

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, 600trulsp
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Nidarosdommen er et syn for et hvert øye. Det var veldig spennende å bli med på tur opp i et av tårnene. Anbefales om du liker mystikk og gamle vegger. Utsikten på toppen er også verdt de trange gangene

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, ChristinP53
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Vi kom hit en høstdag, og da kan man ikke gå opp i tårnet. Litt dumt det, men en flott opplevelse. Tenk at vi har en sånn kirke i Norge. Ikke så altfor lang billettkø og lite folk i selve kirken. Fint å gå rundt. Eget aktivitetsark til barna og en morsom aktivitet ved inngangen som anbefales alle. Et must når man er i Trondheim

Takk, Trine1972