Ulike måter å oppleve Nidarosdomen på
Trondheim bytur
14 anmeldelser
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Historisk sus alle veier. Fokuserte på små detaljer og ikke bare de store tingene. Flotte messinglamper i tverrskipet, den ene til minne om kong Haakons kroning i 1906 som det stor på lampen. Veggnisje med informasjon om Olav den første (den hellige) og hans sønner/etterkommere. Mye å se og å oppdage i de små ting.

Takk, 272gunnarh
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

En unik opplevelse! Dette er noe av deg vakreste Norge har å by på. Jeg fikk muligheten til å være med på en guidet tur, noe som anbefales på det sterkeste.

Takk, tirilconstansed
Anmeldt 8. november 2018

Et fantastisk byggverk! Vi har vært her flere ganger, og er like begeistret hver gang. Oppdager stadig noe vi ike har lagt merke til tidligere.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Kornheide
Anmeldt 8. november 2018

Mistet min mor til kreften, så familie gåturer er blitt viktige. Vi gikk en fin runde rundt Bakklandet. Da vi kom inn i kirken var det korøvelse, første tåre rant... så videre inn for å tenne lys, varmt, trivelig og alle litt tankefulle.
satt i ro en liten stund, slike stunder blir sjeldent lange når man har barn. Videre inn i kirken skrev vi alle en bønn på lapp og la i boksen. Flott og helt igjennom god familie opplevelse.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Kari Båtstrand M
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Mulig en vågal påstand, men jeg står for den :) vakker, historisk, betydningsfull - en severdighet verd turen til Trondheim alene

Takk, MagnarMeslo