Ulike måter å oppleve Nidarosdomen på
Trondheim bytur
14 anmeldelser
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Virkelig en opplevelse å få se den fantastiske erkitekturen med egne øyne! Dra innom og se! Anbefales

Takk, reiersgard
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Flott og mektig, fint å kunne gå nærme, hyggelige guider, en tur i kjelleren til gravene anbefales. En tur i tårnet gir deg god utsikt over byen.

2  Takk, 897kristins
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Vi er en familie på fire, barn 10 og 12 år. Vi valgte å kjøpe familiebillett, og da var det inkludert omvisning om vi ønsket dette. Grunnet begrensning på antall PR omvisning, var det organisert slik at gruppene ikke var for store. Vi skrev oss på liste i det vi kom inn i Nidarosdomen.
Det var ikke omvisning, men en kort innføring om historien til Nidarosdomen. Guiden var kjempeflink, og fortalte med innlevelse om historien. Spennende både for store og små. Passe lengde. Anbefales!

1  Takk, Merethe22
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk flott. Ufattelige hvordan man klarte å bygge slike byggverk for mange hundre år siden.
Man trenger god tid til å få med seg alt.

Takk, Psnp1
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Et mektig byggverk med spennende historie. Vi var med på guidet tur i ca 20 min. Helt ok, men ønsker man en meget god gjennomgang bør man se filmen som vises i kjelleren på erkebispegården. Anbefales før man går inn i selve kirken.

1  Takk, andreashU2780VO