Ulike måter å oppleve Nidarosdomen på
Trondheim bytur
14 anmeldelser
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Ord blir fattige.. Fantastisk flott bygg og for en historie vi har! Forresten, veldig hyggelige folk som jobber og forteller her - selv om vi ikke kunne få "vanlig" omvisning.

1  Takk, annebergeb
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi tok turen for å se fantastiske Nidarosdomen i dag. Et majestetisk bygg med fantastisk arkitektur. Absolutt verdt titten.

2  Takk, galagutt
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk katedral med en uovertruffen arkitektur!!
Her står historien sterkt, og er en opplevelse for både store og små!
Her må en bare innom om en er i Trondheim

2  Takk, Mr_Viking1
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Når man er i Trondheim må man helt klart se Nidarosdomen. Det koster 120 per voksen å komme inn. Litt stiv pris, men som historielærer måtte jeg innom her mens jeg var i nærheten. Billetten gir også inngang i erkebispegården.

2  Takk, cathrs96
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Trodde vi bestilte omvisning, men ble litt skuffet over at det kun var en kortere fortelling om Nidarosdomen av en guide, selv om vedkommende var kunnskapsrik på området. Kan muligens ha med pandemien å gjøre. I museet på området viste de imidlertid en veldig interessant video på storskjerm om rehabilitering og pågående vedlikehold av Nidarosdomen.
Unødvendig å forhåndsbestille biletter her.

1  Takk, 636TomL