Ulike måter å oppleve Nidarosdomen på
Trondheim bytur
15 anmeldelser
2025 av 2 552 anmeldelser
Anmeldt 27. juli 2020

Fantastisk fin kirke, var heldig med været dagen jeg var der, både regn og sol, men stoppet meg ikke i å se på den vakre kirken! Var strålende sol akkurat da jeg besøkte kirken. Verdt et besøk når man først er i Trondheim!

1  Takk, Smile F
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Majestetisk bygg og område som er godt ivaretatt, rikelig tilgang med antibac. Familiepakke 4 personer = 300,- helt Ok for 1,5 times underholdning . Anbefales

Takk, Alexander F
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Ord blir fattige.. Fantastisk flott bygg og for en historie vi har! Forresten, veldig hyggelige folk som jobber og forteller her - selv om vi ikke kunne få "vanlig" omvisning.

1  Takk, annebergeb
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi tok turen for å se fantastiske Nidarosdomen i dag. Et majestetisk bygg med fantastisk arkitektur. Absolutt verdt titten.

2  Takk, galagutt
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk katedral med en uovertruffen arkitektur!!
Her står historien sterkt, og er en opplevelse for både store og små!
Her må en bare innom om en er i Trondheim

2  Takk, Mr_Viking1