Ulike måter å oppleve Nidarosdomen på
Trondheim bytur
15 anmeldelser
Anmeldt 30. juli 2020

Her er det meste overpriset så det holder. Det er heller ikke de store matbitene en får. Dyr brus og dyr is.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, Matvant
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Tung norsk historie konsentrert på et lite område. Domen har stor betydning for mang trosretninger. Dette kom tydelig frem i dag da det var gudstjenester hele dagen for forskjellige trosretninger pga Olsok.

1  Takk, Torbjornlarssen
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Nå har jeg tidligere vært her og blir like fascinert av å se stedet igjen.
Klokkespillet kl 12 var ekstra spennende.
Et typisk sted man må besøke når man er i Trondheim

Dato for opplevelse: juni 2020
2  Takk, 414kaib
Anmeldt 27. juli 2020

Fantastisk fin kirke, var heldig med været dagen jeg var der, både regn og sol, men stoppet meg ikke i å se på den vakre kirken! Var strålende sol akkurat da jeg besøkte kirken. Verdt et besøk når man først er i Trondheim!

1  Takk, Smile F
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Majestetisk bygg og område som er godt ivaretatt, rikelig tilgang med antibac. Familiepakke 4 personer = 300,- helt Ok for 1,5 times underholdning . Anbefales

Takk, Alexander F