Ulike måter å oppleve Nidarosdomen på
Trondheim bytur
15 anmeldelser
Anmeldt 3. august 2020

Jeg har sett en del katedraler rundt om i verden, men Nidarosdomer er en av de flotteste selv om den ikke er blandt de største. Det som er slående her er kvaliteten og detaljene i figurene og steinarbeidene. Denne katedralen kan vi være stolte av. Ny flott lyssetting inne i katedralen får fram detaljene inne i katedralen så det er vell verdt inngangspengene.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, Jan Ståle V
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Svært fin arkitektur og historisk verdi for kristendommen i Norge. Dessverre ikke mye mer for de som ikke bryr seg om religionen.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, stighmp
Anmeldt 30. juli 2020

Her er det meste overpriset så det holder. Det er heller ikke de store matbitene en får. Dyr brus og dyr is.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, Matvant
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Tung norsk historie konsentrert på et lite område. Domen har stor betydning for mang trosretninger. Dette kom tydelig frem i dag da det var gudstjenester hele dagen for forskjellige trosretninger pga Olsok.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, Torbjornlarssen
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Nå har jeg tidligere vært her og blir like fascinert av å se stedet igjen.
Klokkespillet kl 12 var ekstra spennende.
Et typisk sted man må besøke når man er i Trondheim

Dato for opplevelse: juni 2020
2  Takk, 414kaib