Trondheim privat fottur

fra kr 490,00
fra kr 630,00
fra kr 770,00
Anmeldt 3. august 2020

Jeg har sett en del katedraler rundt om i verden, men Nidarosdomer er en av de flotteste selv om den ikke er blandt de største. Det som er slående her er kvaliteten og detaljene i figurene og steinarbeidene. Denne katedralen kan vi være stolte av. Ny flott lyssetting inne i katedralen får fram detaljene inne i katedralen så det er vell verdt inngangspengene.

1  Takk, Jan Ståle V
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Svært fin arkitektur og historisk verdi for kristendommen i Norge. Dessverre ikke mye mer for de som ikke bryr seg om religionen.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, stighmp
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Tung norsk historie konsentrert på et lite område. Domen har stor betydning for mang trosretninger. Dette kom tydelig frem i dag da det var gudstjenester hele dagen for forskjellige trosretninger pga Olsok.

1  Takk, Torbjørn L
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Nå har jeg tidligere vært her og blir like fascinert av å se stedet igjen.
Klokkespillet kl 12 var ekstra spennende.
Et typisk sted man må besøke når man er i Trondheim

Dato for opplevelse: juni 2020
2  Takk, 414kaib
Anmeldt 27. juli 2020

Fantastisk fin kirke, var heldig med været dagen jeg var der, både regn og sol, men stoppet meg ikke i å se på den vakre kirken! Var strålende sol akkurat da jeg besøkte kirken. Verdt et besøk når man først er i Trondheim!

1  Takk, Willy H