Trondheim bytur

fra
USD 75,00
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Nidarosdomen på
Trondheim bytur
28 anmeldelser
Anmeldt 1. august 2021

Vi har vært flere ganger i domkirken i det siste, en fantastisk orgel meditasjon, da fikk vi høre det nesten ny restaurerte orgelet i sin full prakt, en praktfull lyd. Er dere en soldag om ettermiddagen er rosevinduet fantastisk! De øvrige glass amleriene av Gabriel Kielland er også svært flotte. Se de på øst siden om formiddagen, gjerne i sol. Dessuten den nye belysningen i kirken er utrolig vellykket, det er nesten blitt en helt ny katedral. Ellers er naturligvis Vestfronten blitt flott og masse annet å se. Ta dere god tid.. Forøvrig stolene i Domkirken er ikke behagelige.

Takk, 286einara
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Man blir imponert av denne store kirken, masse fine utsmykninger og blyglassvinduer. Vi ble med på en tur opp i trappetårnene. 172 trappetrinn opp i en trang bratt trapp. Vel verdt turen opp for fin utsikt over byen!

Veldig lange køer for å bestille billett, her kunne det godt vært organisert litt bedre for smidigere kø. Orka ikke gå inn på nytt for å kjøpe suvernir :(

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, HegeNilsen
Anmeldt 25. juli 2021

Vi var inne i Nidarosdomen for første gang. Dette anbefales. Mye spennende utskjæringer og ting å lære. Betal for den beste billetten slik at du får se alt som blir tilbudt. Da kan du få sett på gravsteiner og kronjuveler. Vær også med på "foredrag" som blir holdt. Da får du mer informasjon om når de forskjellige delene ble bygd og mer om Helgen Olav den Hellige. Beregn god tid, for det kan hende du vil se ting flere ganger.

Takk, perkristiank2017
Anmeldt 25. juli 2021

Ett besøk her er nesten ett must om man er i Trondheim. Det var mye folk, men opplevelsen er likevel stor, særlig med de flotte glassmaleriene.

Anbefaler at man også booker en tur til tårnet, eller en av de andre omvisningene, men dette bør ma passe på å bestille i litt god tid da det kan bli fullt.

Sett av nok tid, gå gjerne flere runder. Det er mange detaljer å få med seg.

Takk, RouleurKJH
Anmeldt 21. desember 2020

Her må du inn. Stå ikke å heng utenfor. Opplevelsen øker betraktelig på innsiden. Storslått, historisk og fantastisk.

Dato for opplevelse: januar 2020
Takk, mavin1989