“Nye favorittrestauranten i Trondheim”
Anmeldelse av Kōnā Bar & Restaurant

Kōnā Bar & Restaurant
Vurdert som nr. 83 av 295 Restauranter i Trondheim
Beskrivelse: KŌNĀ BAR & RESTAURANT tilbyr folkelig og eksotisk mat som passer like godt til lunch som til middag. Spennende meny med retter inspirert fra Thailand, Vietnam, Korea og resten av sør-øst Asia. Nyt opplevelsen i stilfulle lokaler med uformell atmosfære på den beste tomta i byen ved bredden av Nidelva.
Anmeldt 8. august 2021

Har bestilt take-away og spist i restauranten flere ganger siste året og dette har blitt nye favoritten til meg og fruen. Veldig god mat enten man går for hovedretter eller bestiller masse forskjellige småretter.

Takk, 728kristofferj

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Nydelig restaurant, hyggelig betjening og maten var himmelsk! Suveren opplevelse og toalettene var super! Anbefaler!

Takk, Carina Hodel G
Anmeldt 3. august 2021

Dette var en liten veldig positiv restaurantopplevelse, koselig og avslappet stemning med topp mat. Anbefales!

Takk, Bjornar2013
Anmeldt 10. april 2021

Anbefales Veldig God mat og service. Sushi og vegetær alt smaket deilig. Ser frem til å spise der igjen

Dato for besøk: april 2021
Takk, Debora H
Anmeldt 26. september 2020 via mobile enheter

Var her for første gang, med forhåpninger om god asiatisk mat. Vi ventet i fem kvarter på maten, uten noen godtgjørelse fra restauranten sin side. Dette måtte jeg gjøre krav på selv, noe jeg syns er skuffende. Har selv flere år i bransjen, og synes servicen her var laber, selv om det var stor trøkk med take-away. Når maten kom, var halvparten av maten veldig god, resten helt middels. Dim sumen og sushien var helt ok. Usikker på om jeg drar tilbake, i allefall ikke på en lørdag.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Marie_Wiik

Reisende som så på Kōnā Bar & Restaurant, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Kōnā Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!