“Godt brasserie”
Anmeldelse av Brasserie Britannia

Brasserie Britannia
Vurdert som nr. 59 av 283 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 5. august 2020

Hyggelig spisested med deilig mat og vin.
Får litt følelse av å være i Paris, og det trengs i disse tider.
Hyggelige servitører, og hyggelig uteservering!
Må innom her ved Trondheimsbesøk.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Bente B
NorthStar00199456581, Hovmester på Brasserie Britannia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2020

Hei Bente,

Takk for din tilbakemelding.
Det gleder oss å høre at dere fikk en følelsen av liten reise hos oss.

Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake.

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Forrett: oksetartar
Hovedrett: piggvar
Dessert: creme brulee

ALT smakte helt nydelig! Greie priser til fantastisk mat og drikke! Anbefales på det sterkeste!!

Takk, Bjomis

Hei Bjomis,

Vi setter pris på din fantastiske tilbakemelding.
Håper å kunne gi dere flere rolige kvelder hos oss!

Anmeldt 20. juni 2020 via mobile enheter

Følget valgte biff tartar og jeg gravet ørret til forrett. For en smaksfestival!!!! Gode rotgrønnsaker til og veldig delikat anrettet. Hovedrett til følget:Moules Frites fra Åfjord, servert med hvitløksmayo. Jeg valgte grillet kyllingbryst med glaserte neper. Begge smakte nydelig. Ikke alt for stive priser heller. Her kommer vi snart tilbake.

1  Takk, traveleliz

Hei Elizabeth,

Takk for din flotte tilbakemelding!
Det gleder oss å høre at dere fikk en fin smaksopplevelse hos oss.

Velkommen tilbake.

Anmeldt 20. juni 2020

Vi dro med familien for å spise på britannia og hadde flere ting å feire. Jeg bestilte vegetarretten som var ovnsbakt blomkål med tilbehør og en helt fantastisk saus! Jeg pleier å lage ovnsbakt blomkål selv, men dette var virkelig en sjelden smaksopplevelse og anbefales på det sterkeste. Resten av gjengen var også veldig fornøyd og vi kommer garantert tilbake! Og en ekstra takk til servitøren som overhørte meg når jeg sa jeg kunne spist sausen med skje og kom og gav meg en. Du er fantastisk!

1  Takk, Travelheart88
Anmeldt 15. juni 2020

Jeg elsker interiøret og atmosfæren i Brasseriet, men hovedretten hadde sine mangler. Min mann og jeg bestilte piggvar, - en rett som man må være 2 personer for å bestille. Selve piggvaren i seg selv var veldig god, men kelneren var ikke så veldig flink til å få med all pigvaren da han renset fisken, - dog var det nok for oss. Men det var bl.a. potetmos som tilbehør, og da fikk vi en bitteliten porsjon potetpure til deling, - og siden retten kostet NOK 640,- så synes jeg det er uhørt at man skal bare få en bitteliten potetmos som skal deles mellom 2 personer. Resten av måltidet med bl.a. creme brule og sjokoladekrem til dessert var velsmakende. Hyggelig betjening! Men det at vi skrapte potetmosen og ikke fikk noe spørsmål om vi ville ha mer potetmos, er noe av det som vi vil huske best fra dette besøket, dessverre. Jeg kunne godt ha gitt Brasseriet full score dersom vi hadde fått nok potetpure, men det virker så smålig når man er så gnien med potetmos/potetpure!

Takk, Ingeborg56

Reisende som så på Brasserie Britannia, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Brasserie Britannia? Del dine erfaringer!