“Kommer tilbake”
Anmeldelse av Brasserie Britannia

Brasserie Britannia
Vurdert som nr. 53 av 297 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 22. september 2021 via mobile enheter

2 besøk den senere tid og begge ganger topp og oppmerksom service og herlig mat. Fransk med en vri og gode matchende vinkart og stort utvalg i øl.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Anvise

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse og atmosfære! Her blir man møtt med trivelige og profesjonelle servitører som kan jobben sin! Full kontroll! Lokalet var plettfritt og ærverdig. Maten og vinen var som forventet helt fantastisk, og servitøren var veldig flink med allergener. Her kan man ikke trekke for noe!

Takk for besøket! Vi kommer tilbake:)

Takk, sivertuhr
Anmeldt 3. juli 2021

Utrolig deilig måltid og vin. Hyggelig atmosfære og veldig hyggelig betjening. Det blir nytt besøk ved første anledning.

Takk, sissellanderd2015
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Dette innfridde virkelig alle forventninger. Et nydelig sted. Meget vennlig og serviceinnstilt personale. Veldig god og smalfull mat. Anbefales på det varmeste. Vi kommer garantert tilbake.

Takk, utpaaturer
Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

En gjenkjennbar og variert meny som passet godt til stedet. Rikholdig drikkemeny som også inkluderer husets champagne. Vi ble oppvartet av en sisteårslærling som var kunnskapsrik og ivrig. Herlig å se at hun åpenbart var stolt av arbeidsplassen sin!

Dato for besøk: april 2021
Takk, losalex2233

Reisende som så på Brasserie Britannia, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Brasserie Britannia? Del dine erfaringer!