“God buffet”

man. 2.8.
20:00
Vurdert som nr. 252 av 287 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 4. august 2020

Veldig god sushi-buffet. I tillegg til et bra utvalg av sushi i buffeten, så var det også mye annet godt å velge i.
Restauranten tok smittevern veldig alvorlig med tanke på buffet-servering, noe jeg setter veldig pris på. Hadde en god opplevelse her.

Takk, Vegar H

Anmeldt 18. juli 2020

Ble positivt overrasket over kvaliteten på sushi. Godt utvalg, og pluss for at man kan velge ulike maki for meny. Gode råvarer. Mannen bestilte burger, og likte den svært godt.

Litt ventetid, men det ble vi gjort oppmerksom på, da restauranten var fullbooket. Var kø utenfor de fleste restauranter denne kvelden.

Takk, 695marteh
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Har sittet her i en time og ett kvarter maten har enda ikke kommet✌ Noen av oss bestilte burger som kom før resten av maten, selv om vi spurte om å få maten samtidig btw så smakte burgeren ikke godt

Takk, emmgun
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte takeaway. Da vi kom for å hente, til avtalt tid, hadde de rotet bort bestillingen, så måtte vente en halvtime mens de lagde maten. Hørte gjester i restauranten klage på over en times venting på sushi. Maten er grei men ikke noe mer enn det.

Takk, bdybvik
Anmeldt 8. februar 2020 via mobile enheter

Skulle egentlig spise burger, men kona overtalte meg til sushi. Og det angrer jeg ikke på. Kjempegodt og mye å velge i. Terningkast 6. Det som ikke hva så bra, er prisene på øl. En 0,6 Erdinger kostet 180kr. og 0,6 Brooklyn kostet 155kr. Det er i overkant. Hadde bestilt bord på forhånd og det er jeg glad for. Det var folk som måtte stå en stund å vente på ledig boed. Bordbestilling på nett.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, 87perm

Reisende som så på Sot & Sabrura på Torvet, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Sot & Sabrura på Torvet? Del dine erfaringer!