“Oppskrytt”
Anmeldelse av Sot & Sabrura på Torvet

Sot & Sabrura på Torvet
Vurdert som nr. 263 av 295 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 29. juli 2021

Gledet oss til burgeren de reklamerer med. Det hadde de ikke. Sushi eller kyllingsalat var alternativet. Ok salat. Bestilte dessert og servitøren kom tilbake 2 ganger da de ikke hadde det vi hadde bestilt. Ventetid på 45 min for 2 kopper kaffe er i drøyeste laget. Etterlyste kaffen 2 ganger, dårlig unnskyldning at de er underbmannet pga koronautbrudd dagen før. For å komme til toalettet måtte man snirkle seg gjennom køen til bufeeten. Toalett, dårlig renhold og manglet toalettpapir. Forbedringspotensiale og kan enkelt bli bedre.

1  Takk, Seaside800311

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Var der med familien. De andre hadde sushi, men jeg ville prøve blå burger med søtpotetfries. Burgeren var ganske tynn, ikke særlig saftig. Lite blåmuggost, mye løk. Så smaken var litt skuffende. Søtpotetfries var det sparsommelig med, så jeg er totalt sett skuffet over måltidet. De andre var fornøyd med sushien de fikk.

Takk, Magne H
Anmeldt 24. april 2021 via mobile enheter

Datteren min på 12 spiste alene med venner for første gang. Hun var veldig spent og stolt da vi satte henne av utenfor. Da hun kom hjem oppdaget vi at kortet hennes var tomt for penger og det viste seg at hun hadde slått inn over 100kr i tips da hun betalte for maten sin. Det er ikke pengene som er hovedpoenget, men jeg synes det er umoralsk å ikke bistå et barn som tydelig er ganske usikker når hun skal betale, og når man ser at hun har tastet inn så mye tips bør man spørre om hun faktisk mener det. Sendte 2 mailer før jeg omsider fikk svar, men ingen beklagelse. Fikk beskjed om at de hun var der sammen med hadde jo greid det. Veldig skuffet over behandlingen av et barn og kommer ikke til å bruke Sabrura igjen.

Dato for besøk: april 2021
Takk, figensan
Anmeldt 21. desember 2020

Ikke så mange gjester når jeg var der, rent og pent. Ok lokaler. Bestilte burger, litt tørr og uinspirert, men gikk an.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, mavin1989
Anmeldt 13. desember 2020 via mobile enheter

Populært sted hvor det serveres burger (SOT) og sushi (Sabrura). Vi spiste sushi. Har spist noen ganger av buffeten nå, og denne gangen fikk jeg en ny følelse - dette er en industrialisert matmaskin. Maten er god den, men hvor er sjelen, hvor er overraskelsen, hvor er den minneverdige opplevelsen? De har sine signaturretter, men hva med å overraske med noe nytt? Jeg har likt Sabrura så godt at nå ble det nok. Jeg anbefaler dog andre gjerne å spise på Sabrura. Det tar en stund før du kommer dit jeg er nå...

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, KetilHveding

Reisende som så på Sot & Sabrura på Torvet, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Sot & Sabrura på Torvet? Del dine erfaringer!