“Et katastrofebesøk”
Anmeldelse av Sot & Sabrura på Torvet

Sot & Sabrura på Torvet
Vurdert som nr. 262 av 297 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Ved ankomst var bord meget møkkete.
Vi påpekte dette og de tørket over men fremdeles var det fett og stygt. Da vi påpekte dette ble vi kjeftet på fordi vi ikke spiste opp all risen. Det var forbudt å ikke spise opp all maten. Jeg sa da at nå oppfører du deg dumt. Da gikk servitør i taket og ba oss forlate restaurant. Han sa jeg hadde kalt han dum. Vi satt litt til og da kom han på nytt og kastet oss ut. Han var sint og ubehagelig. Alt vi hadde gjort var å påpeker at bordet var møkkete noe han parterte ved å kjefte på oss for at vi ikke spiste all risen rundt all sushien. At jeg sa om mente det var dum oppførsel å angripe oss for ikke å spise maten står jeg for. Dette er den mest uproffe og dumme måte en klage kan behandles på.
Renholdet er forferdelig der og spesielt nå bør dette bedres.

2  Takk, Escape56580032635

Anmeldt 29. juli 2021

Gledet oss til burgeren de reklamerer med. Det hadde de ikke. Sushi eller kyllingsalat var alternativet. Ok salat. Bestilte dessert og servitøren kom tilbake 2 ganger da de ikke hadde det vi hadde bestilt. Ventetid på 45 min for 2 kopper kaffe er i drøyeste laget. Etterlyste kaffen 2 ganger, dårlig unnskyldning at de er underbmannet pga koronautbrudd dagen før. For å komme til toalettet måtte man snirkle seg gjennom køen til bufeeten. Toalett, dårlig renhold og manglet toalettpapir. Forbedringspotensiale og kan enkelt bli bedre.

1  Takk, Seaside800311
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Var der med familien. De andre hadde sushi, men jeg ville prøve blå burger med søtpotetfries. Burgeren var ganske tynn, ikke særlig saftig. Lite blåmuggost, mye løk. Så smaken var litt skuffende. Søtpotetfries var det sparsommelig med, så jeg er totalt sett skuffet over måltidet. De andre var fornøyd med sushien de fikk.

Takk, Magne H
Anmeldt 24. april 2021 via mobile enheter

Datteren min på 12 spiste alene med venner for første gang. Hun var veldig spent og stolt da vi satte henne av utenfor. Da hun kom hjem oppdaget vi at kortet hennes var tomt for penger og det viste seg at hun hadde slått inn over 100kr i tips da hun betalte for maten sin. Det er ikke pengene som er hovedpoenget, men jeg synes det er umoralsk å ikke bistå et barn som tydelig er ganske usikker når hun skal betale, og når man ser at hun har tastet inn så mye tips bør man spørre om hun faktisk mener det. Sendte 2 mailer før jeg omsider fikk svar, men ingen beklagelse. Fikk beskjed om at de hun var der sammen med hadde jo greid det. Veldig skuffet over behandlingen av et barn og kommer ikke til å bruke Sabrura igjen.

Dato for besøk: april 2021
Takk, figensan
Anmeldt 21. desember 2020

Ikke så mange gjester når jeg var der, rent og pent. Ok lokaler. Bestilte burger, litt tørr og uinspirert, men gikk an.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, mavin1989

Reisende som så på Sot & Sabrura på Torvet, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Sot & Sabrura på Torvet? Del dine erfaringer!