“Bæste pizza’n i by’n”

Una Pizzeria e Bar Torget
Vurdert som nr. 43 av 284 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Una Pizza har uten tvil en av de beste pizzaene i Trondheim. Fin og lun atmosfære, flinke kelnere. Er du i Trondhei er dette stedet for øl og pizza. Også de andre rettene er velsmakende.

2  Takk, 706kyrrea

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Var 3 stykker der og satt ute. God og rask service, alle bestilte retter var veldige gode. Ordentlig italiensk pizza med tynn bunn. Pasta med pekorino var nydelig.

Takk, Natalia E
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Var her 2 dager på rad. Pizza, blåskjell, pasta og bruschetta var helt nydelig. Myk sjokoladekake til dessert var dessverre ikke like god. Men hyggelige ansatte, så her er det absolutt verdt ett besøk.

Takk, 997annalenas
Anmeldt 14. juli 2020

Vi var 4 som besøkte Una på torget i Trondheim. I utgangspunktet skulle alle ha pizza ut fra hva vi hadde hørt om stedet på forhånd, men etter å ha sett menyen og siden to er glade i sjømat endte vi opp med to Linguine (fersk pasta med blåskjell, muslinger, blekksprut og kveite mixet med hvitløk og chili), en pizza Ventricana (bant annet en sterk salami, rødløk og rød pesto) og en Margherita (tomat, fersk basilikum og mozarella med olivenolje). Una leverer . Kjempegod mat og hyggelig betjening og vi kommer helt sikkert tilbake neste gang vi er i Trondheim

1  Takk, 340knutj
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Hei dette er etter vår smak det stedet med den beste maten i Trondheim:)vi var så fornøyd at vi gikk dit to dager etterhverandre:)calzone var yummi og det samme var kyllingsalat. Og for en utrolig hyggelige ansatte og veldig lett å bestille bord på nett.Di ansatte ser deg hele tiden:)kan virkelig anbefales:)

2  Takk, wegar_2015

Reisende som så på Una Pizzeria e Bar Torget, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Una Pizzeria e Bar Torget? Del dine erfaringer!