“Rå mat og super service!”

Una Pizzeria e Bar Torget
Vurdert som nr. 49 av 295 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 17. juli 2021

Vi var meget imponert over dette genuint italienske stedet! Fantastisk mat og ekte steinovnsbakt pizza. Super service og innstilling på alle de ansatte som jobbet sinnsykt effektivt i en smekkfull restaurant. Spis isen til dessert! Himmelsk.

Takk, 806susannaf

Anmeldt 12. juli 2021

Var på Una 9 stk store og små. Fabelaktig sted. Super service. Utrolig flink og kunnskapsrik servitør med glimt i øyet. Anbefales på det sterkeste.

Takk, 591brages
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

To til middag. Fin og rask service. Delte tre bruschettaer til forrett. Kylling til hovedrett. Denne var utrolig saftig og god.
God Barbera D’alba til.
Bra dessert. Topp middagsbesøk!

Takk, eriksverre
Anmeldt 18. mai 2021

Jeg og kjæresten min var her kvelden 17. mai. Jeg har selvfølgelig full forståelse hvis dette er en spesielt stressende dag.

Maten var veldig god, men stedet var kaotisk og ganske stressende, med høy musikk, bråkete personale og gjester. Personalet prater en blanding av engelsk og norsk, noe som også vanskeliggjør kommunikasjon.

Man måtte nesten rope til personalet og forklare ting flere ganger. Noen av gjestene var overstadig berusede og strevde med både hikke og spising når de satt ved bordene. Det får meg til å stille spørsmål ved hvem som slipper inn og ikke. Jeg har Cerebral Parese, og blir av og til tatt for å være beruset på enkelte utesteder, og må forklare meg. Dette har ikke skjedd på Una, vel å merke, men jeg tror det hadde blitt vanskelig å forklare dette grunnet språkproblemer og den stressede atmosfæren i lokalet.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, kimarneg2021
Anmeldt 11. mars 2021

Med tre pastaretter og et godt utvalg piza kan man vel si at utvalget på menyen er noe begrenset. Men både pasta og pizza er kjempegode. Servicen er god. Kelnerne snakker ikke et ord norsk (noe som er litt irriterende når man faktisk befinner seg midt i Norge). Musikken settes på så høyt at det er vanskelig å høre hva de sier på andre siden av bordet. Trivelig lokale og god plassering sentralt på torvet.

Dato for besøk: mars 2021
1  Takk, Hilde G

Reisende som så på Una Pizzeria e Bar Torget, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Una Pizzeria e Bar Torget? Del dine erfaringer!