“Vår Norges tur”

Una Pizzeria e Bar Torget
Vurdert som nr. 48 av 295 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 23. juli 2021

Kameraten vår annbefalte dette stedet og vi ble ikke skuffet. Servitøren vår var veldig hyggelig og morsom. Vi hadde pizza, mens kona hadde Spagetti Bolognese. Kjempegodt!

Takk, AST81

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted med veldig god mat. Anbefaler på det sterkeste linguine. Helt fantastisk . I tillegg var det kjempehyggelig personale og god service. Drar gjerne hit igjen

Takk, Stine K
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og drikke, samt fantastisk service. Stedet byr på en av Norges desidert beste pizza-opplevelser. Her fant man noe på menyen for både store og små Vi kommer tilbake så fort anledningen byr seg.

Takk, siastr
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 7 stk som spiste middag her på en regnfull kveld i Trondheim.
Ble møtt av flere hyggelig servitører.
Fikk bordet vårt ( forhåndsbestilt) og personalet var på fra første stund.

Glutenfri pizza - nam nam
Indrefilet med deilig tilbehør - smeltet i munnen!!
God stemning, mye folk - men opplevde at personalet hadde dull kontroll. Ble anbefalt en kjempegod vin til biffen.

Nespresso, kaffe og Grappa til dessert ble en innertier.
Og ikke minst en blonde øl fra ØX som falt veldig i smak hos gutta.

Vil anbefale alle en tur hit, men du må være glad i at det skjer ting rundt deg, da det er mye folk.

Og stor takk til personalet - det har så mye å si hvordan man blir møtt. Opplever som at det var folk som var glad i jobben sin og som kunne faget sitt- heia dere!!!

Når jeg skal til Tr. heim igjen - skal jeg innom!

Takk, jeanettej661
Anmeldt 17. juli 2021

Vi var meget imponert over dette genuint italienske stedet! Fantastisk mat og ekte steinovnsbakt pizza. Super service og innstilling på alle de ansatte som jobbet sinnsykt effektivt i en smekkfull restaurant. Spis isen til dessert! Himmelsk.

Takk, 806susannaf

Reisende som så på Una Pizzeria e Bar Torget, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Una Pizzeria e Bar Torget? Del dine erfaringer!