“Ekte italiensk pizza ”

Una Pizzeria e Bar Torget
Vurdert som nr. 48 av 298 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 16. september 2021 via mobile enheter

Her er det sånn vidt jeg kunne skjønne italienske kokker, som lager svært god pizza. Bunnen er luftig og tynn, akkurat sånn den bør være. God saus som smaker tydelig tomat, nydelig ost og skinke. I tillegg til svært rask og god service!

Dato for besøk: september 2021
Takk, I8553HHchristianh

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Et helt fantastisk restaurantbesøk! Ble møtt av serviceinnstilte ansatte fra start til slutt. Nydelig mat, både pizza, pasta og gelato til dessert…kunne ikke avsluttet Trondheimsbesøket på en bedre måte :) Anbefales!

Takk, Millajona
Anmeldt 23. juli 2021

Kameraten vår annbefalte dette stedet og vi ble ikke skuffet. Servitøren vår var veldig hyggelig og morsom. Vi hadde pizza, mens kona hadde Spagetti Bolognese. Kjempegodt!

Takk, AST81
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted med veldig god mat. Anbefaler på det sterkeste linguine. Helt fantastisk . I tillegg var det kjempehyggelig personale og god service. Drar gjerne hit igjen

Takk, Stine K
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og drikke, samt fantastisk service. Stedet byr på en av Norges desidert beste pizza-opplevelser. Her fant man noe på menyen for både store og små Vi kommer tilbake så fort anledningen byr seg.

Takk, siastr

Reisende som så på Una Pizzeria e Bar Torget, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Una Pizzeria e Bar Torget? Del dine erfaringer!