Vio.com
ScandicHotels.comUSD 137
ZenHotels.comUSD 139
Anmeldt 5. november 2018

På nytt har jeg hatt gleden av å bo på hotellet som må være blant landets beste forretningshotell. Alt er på stell, fra innsjekk til utsjekk. Rommene er trivelige og denne gangen fikk jeg rom som jeg kunne se Nidelven, en bra bonus. Hotellet anbefales.

Takk, Kjell S
Espen T, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Hei Kjell S

Tusen takk for meget hyggelig tilbakemelding!

Det gleder oss å høre at vi innfrir dine forventninger, og at du også fikk rom mot Nidelven denne gangen. Vi har jo et begrenset antall rom med denne utsikten, og vi vil jo gjerne at alle skal få oppleve disse. Atmosfære, trivsel, personlig service og god mat er de viktigste faktorene våre for et godt opphold. Håper vi ser deg igjen ved ditt neste besøk i Trondheim, og at vi også da kan gi deg et flott rom mot Nidelven!

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Sentrumshotell med god frokost. Grei service, hyggelig personale, rent, ryddig og passe størrelse på rommet. Lyst og moderne hotell med kort avstand til det meste i Trondheim. Enkel tilgang til offentlig transport eller taxi, shuttle buss til flyplassen stopper rett ved hotellet. Anbefalt.

Takk, Harald U
Espen T, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hei Norwegian76

Tusen takk for din tilbakemelding!

Veldig hyggelig å høre at du hadde et bra opphold til oss på Scandic Bakklandet. Vi har høy fokus på personlig service, trivsel og matleveranser, håper vi ser deg igjen snart!

Mvh: Espen, Acting General Manager

Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg hadde bodd på Scandic Nidelven to uker tidligere, og hadde høye forventninger til Scandic Bakklandet. Jeg fikk et rom uten vindu på vegg, kun et vindu i taket. Det føltes ikke bra. Frokosten var i tillegg under gjennomsnittlig.

Takk, 87einarf
Espen T, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Hei Einar F

Takk for din tilbakemelding!
Veldig trist å høre at vi ikke klarte å leve opp til dine forventninger. Vi hadde få rom ledig i perioden du bodde hos oss, og alle våre rom har dessverre ikke utsikt mot elv el. byen generelt. Frokosten er noe vi har høy fokus på, med lokale, økologiske, allergivennlige produkter. At vi ikke leverte her er veldig beklagelig, og vil bli tatt videre. Håper vi får se deg igjen på Scandic Bakklandet, og at vi da kan få muligheten til å gi deg en opplevelse vi er stolt av. Gode gjesteopplevelser er noe vi til vanlig scorer høyt på.

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig fint hotel med god beliggenhet. Stille og rolig inne på hotellet, og ble ikke forstyrrer av trafikk ute heller.Kjempegode senger! God frokost som hadde det meste. Vi hadde deluxerom og det var romslig og fint.

2  Takk, 314meretel
Espen T, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Hei Merete L

Tusen takk for din tilbakemelding!

Godt å høre at du hadde et flott opphold hos oss, det er noe vi jobber for hver dag.
Frokost er dagens viktigste måltid, og i Scandic har vi høy fokus på akkurat det.
Gleder oss til å se deg igjen!

Anmeldt 10. oktober 2018

Vårt andre opphold her, og det blir ikke det siste. Sentral og flott plassering i byen, Værnesekspressen stopper rett utenfor. Veldig hyggelig betjening, god frokost og bra rom. Og så er jo Bakklandet utrolig sjarmerende å gå rundt i.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, elhut2018

Hei

Takk for flott tilbakemelding!

Veldig hyggelig at dere velger å komme tilbake til oss, og at vi innfrir deres forventninger og behov. Vi ønsker hele tiden å gjøre det lille ekstra med personlig service, og god atmosfære. Håper vi ser dere snart igjen!