Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 178
Anmeldt 3. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Espen T, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Anmeldt 30. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Espen T, Daglig leder på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2018

Anmeldt 19. november 2018

Hotellet tilbyr en flott beliggenhet og en rolig atmosfære. Svært hyggelig personale både i resepsjon, bar og resepsjon. Frokosten er deilig og vi spiste seint, og hadde nesten spisesalen for oss sjøl.

Takk, KingKEB
Espen T, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Hei

Takk for super tilbakemelding!

Godt å høre at dere trivdes godt hos oss, og ble godt tatt imot av vårt personale. Dette har vi fokus på, og supert at vi innfridde deres forventninger. Håper vi ser dere igjen på Bakklandet snart!

Mvh: Espen T, Acting General Manager

Anmeldt 16. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Espen T, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger meget sentralt ved Nidelven og kort vei til det som skjer i Trondheim. Meget fine rom, jeg hadde ekstra stort, så det var nok spesielt bra. Maten er ikke bedre enn den bør være, men servicen er god

Takk, 613kjetila
Espen T, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Hei Kjetil A

Takk for fin tilbakemelding!

Godt å høre at du trivdes hos oss, og at plasseringen av hotellet passet deg bra.
Personlig service og gode gjesteopplevelser har vi høy fokus på.
Håper vi ser deg igjen snart!

Mvh: Espen T, Acting General Manager