Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 176
AlgotelsUSD 206
Anmeldt 4. desember 2018

Flott lokale, enkelt med parkering i nabobygget (parkeringhus)Passelig stor frokost, med veldig höy standar. Fine frokostlokaler og fin bar område.Perfekt lokasjon for små möter, i rommene i nederste ets.

Takk, Stay61501943998
Espen T, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Hei

Takk hyggelig tilbakemelding!

God å høre at du hadde et supert opphold hos oss, og det ser ut som vi klarte å innfri alle dine forventninger. Håper vi ser deg igjen snart på Scandic Bakklandet!

Mvh: Espen T, Acting General Manager

Anmeldt 3. desember 2018

Anmeldt 30. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Espen T, Daglig leder på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2018

Anmeldt 19. november 2018

Hotellet tilbyr en flott beliggenhet og en rolig atmosfære. Svært hyggelig personale både i resepsjon, bar og resepsjon. Frokosten er deilig og vi spiste seint, og hadde nesten spisesalen for oss sjøl.

Takk, KingKEB
Espen T, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Hei

Takk for super tilbakemelding!

Godt å høre at dere trivdes godt hos oss, og ble godt tatt imot av vårt personale. Dette har vi fokus på, og supert at vi innfridde deres forventninger. Håper vi ser dere igjen på Bakklandet snart!

Mvh: Espen T, Acting General Manager

Anmeldt 16. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Espen T, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018