Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 176
AlgotelsUSD 206
Anmeldt 10. desember 2018

Trist at dette hotellet har tapt seg de siste årene siden det er et koselig sted. Ikke ordentlig vasket på badet og frokosten er dårligere enn for bare 2 år siden. Servicen til de ansatte er fortsatt meget bra.

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, KennethW2102
Espen T, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Hei Kenneth

Takk for din tilbakemelding!

Godt å høre at dere satte pris på servicen dere fikk, det betyr mye for oss. Veldig leit å høre at vi ikke leverte på renhold og frokostopplevelsen denne gangen. Dette er veldig beklagelig, og absolutt noe vi skal levere bra hver gang. At vi sviktet denne gangen er vi ikke stolte av, og vi jobber hver dag for å gi en super frokost med et utvalg godt over gjennomsnittet. Vi vil se nærmere på rutiner, og kvalitetsikre at dette blir forbedret. Det samme gjelder renhold på rom. Et rent rom, god natt søvn og en god frokost er jo kanskje det viktigste ved et hotellopphold. Håper vi få får muligheten til å ha dere på besøk igjen, og at vi da leverer den kvaliteten dere forventer og som vi er stolte av.

Anmeldt 4. desember 2018

Flott lokale, enkelt med parkering i nabobygget (parkeringhus)Passelig stor frokost, med veldig höy standar. Fine frokostlokaler og fin bar område.Perfekt lokasjon for små möter, i rommene i nederste ets.

Takk, Stay61501943998
Espen T, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Hei

Takk hyggelig tilbakemelding!

God å høre at du hadde et supert opphold hos oss, og det ser ut som vi klarte å innfri alle dine forventninger. Håper vi ser deg igjen snart på Scandic Bakklandet!

Anmeldt 3. desember 2018

Anmeldt 30. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Espen T, Daglig leder på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2018

Anmeldt 19. november 2018

Hotellet tilbyr en flott beliggenhet og en rolig atmosfære. Svært hyggelig personale både i resepsjon, bar og resepsjon. Frokosten er deilig og vi spiste seint, og hadde nesten spisesalen for oss sjøl.

Takk, KingKEB
Espen T, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Hei

Takk for super tilbakemelding!

Godt å høre at dere trivdes godt hos oss, og ble godt tatt imot av vårt personale. Dette har vi fokus på, og supert at vi innfridde deres forventninger. Håper vi ser dere igjen på Bakklandet snart!