Priceline
FindHotelUSD 177
HurbUSD 203
Anmeldt 7. juli 2020

Veldig fint hotell, og fin beliggenhet. Eneste minuset var bråk fra rånere, fest i nabobygga og noen gjester på rommet over oss som hadde det gøy på nach. Hørte dei veldig godt! Litt lytt hotell.. ellers ligger hotellet bra mtp gåavstand til byen og attraksjonane!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Linn-ThereseFenstad
Anmeldt 7. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Innsjekk var helt grei, resepsjonisten hadde fullt fokus på meg som gjest og forklaring i forhold til at dette var mitt første opphold ved hotellet. Familie på 5 er alltid interessant på hotell, men dette gikk veldig fint. Familierom til i utgangspunktet fire personer med utfellbare køyesenger. God plass i rommet selv om køyene var utslåtte.

Renholdet på rommet generelt var bob-bob. De forrige gjestene hadde nok vært på shopping, det lå plastbiter etter nye klær over alt, og det var ellers mye støv og hår på gulvet. Støvete fjernkontroller til senga, ja for her var det regulerbare senger, tydeligvis et tom tilpasset for bevegelseshemmede sånn egentlig.

Frokosten kunne de gjort mere ut av, selv med covid-19 tilpasning. Frokosttallerken står ferdig opplagt i buffet, det samme med ferdigpakket pålegg. Kun havregryn fremme av cerealier. Tørt og flere dager gammelt brød innpakket i clingfilm. Pluss for at de steker egg og har en betjent stasjon med eggerøre.

1  Takk, pema33
Anmeldt 29. juni 2020

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Hanne Marthe H, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2020

Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Vi besøkte hotellet ikke så lenge etter at det bar mulig å dra på hotell igjen etter korona-krisen. Det virket som Scandic Bakklandet slet litt med å komme i gang.

Rommet manglet såpe sa vi ankom, og da det ble «ryddet» var det veldig lite som ble gjort.

Det er fremdeles restriksjoner på servering, men selv om vi var innstilt på en litt annerledes frokostservering, var den vi fikk likevel ikke god nok. De ferdigpakkede tallerkenen med pålegg virket ikke ferske, med misfarget salat og litt tørt pålegg. Rundstykkene var ikke ferske. De kunne gjort mer ut av varm-maten. Frukten var i ferd med å råtne.

Hotellet ligger veldig fint plassert i Trondheim, og betjeningen var hyggelig og serviceinnstilt.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, ChristianM91
Hanne Marthe H, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2020

Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er synd du ikke tok kontakt med oss når du var her, slik at vi kunne gjort noe med dette.
Våre frokosttallerkener er ferske, det går så mange hver dag, at de rekker ikke å bli gamle. Våre rundstykker stekes hver morgen. det samme gjelder brødet.
Vi er lei oss for at du hadde en dårlig opplevelse her hos oss, og takker deg igjen for tilbakemeldingn som gjør at vi kan bli bedre.
Mvh Scandic Bakklandet