Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 165
Anmeldt 11. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotell med veldig god beliggenhet. Vi hadde med hund og følte oss veldig velkomne. Personalet har godt fokus på gjesten. Parkeringshus vegg i vegg med hotellet, så veldig praktisk dersom man kommer kjørende. Alt i alt et veldig fint opphold, vi kommer tilbake.

Takk, ylva1995
Anmeldt 7. juli 2020

Veldig fint hotell, og fin beliggenhet. Eneste minuset var bråk fra rånere, fest i nabobygga og noen gjester på rommet over oss som hadde det gøy på nach. Hørte dei veldig godt! Litt lytt hotell.. ellers ligger hotellet bra mtp gåavstand til byen og attraksjonane!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Linn-ThereseFenstad
Anmeldt 7. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Innsjekk var helt grei, resepsjonisten hadde fullt fokus på meg som gjest og forklaring i forhold til at dette var mitt første opphold ved hotellet. Familie på 5 er alltid interessant på hotell, men dette gikk veldig fint. Familierom til i utgangspunktet fire personer med utfellbare køyesenger. God plass i rommet selv om køyene var utslåtte.

Renholdet på rommet generelt var bob-bob. De forrige gjestene hadde nok vært på shopping, det lå plastbiter etter nye klær over alt, og det var ellers mye støv og hår på gulvet. Støvete fjernkontroller til senga, ja for her var det regulerbare senger, tydeligvis et tom tilpasset for bevegelseshemmede sånn egentlig.

Frokosten kunne de gjort mere ut av, selv med covid-19 tilpasning. Frokosttallerken står ferdig opplagt i buffet, det samme med ferdigpakket pålegg. Kun havregryn fremme av cerealier. Tørt og flere dager gammelt brød innpakket i clingfilm. Pluss for at de steker egg og har en betjent stasjon med eggerøre.

1  Takk, Petter M