Booking.comUSD 197
eDreamsUSD 197
Anmeldt 13. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Flott og koselig hotell, fin utsikt og godt renhold. Eneste som jeg kunne klage på var frokost som jeg syntes var litt kjedelig (men dette sikkert pga pandemien). Ellers veldig bra, anbefales på det sterkeste!

Takk, klaudia_gs
Anmeldt 11. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotell med veldig god beliggenhet. Vi hadde med hund og følte oss veldig velkomne. Personalet har godt fokus på gjesten. Parkeringshus vegg i vegg med hotellet, så veldig praktisk dersom man kommer kjørende. Alt i alt et veldig fint opphold, vi kommer tilbake.

Takk, ylva1995
Anmeldt 7. juli 2020

Veldig fint hotell, og fin beliggenhet. Eneste minuset var bråk fra rånere, fest i nabobygga og noen gjester på rommet over oss som hadde det gøy på nach. Hørte dei veldig godt! Litt lytt hotell.. ellers ligger hotellet bra mtp gåavstand til byen og attraksjonane!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Linn-ThereseFenstad