Priceline
ScandicHotels.comUSD 197
HurbUSD 226
Anmeldt 27. juli 2020

Ferietur til Trondheim og bodde da 3 netter på Scandic Bakklandet, en veldig hyggelig opplevelse. Betjeningen var hjelpsomme og løsningsorientert. Lett med parkering. Kommer gjerne tilbake og anbefaler hotellet!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Flyer405169
Anmeldt 13. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Flott og koselig hotell, fin utsikt og godt renhold. Eneste som jeg kunne klage på var frokost som jeg syntes var litt kjedelig (men dette sikkert pga pandemien). Ellers veldig bra, anbefales på det sterkeste!

Takk, klaudia_gs
Anmeldt 11. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotell med veldig god beliggenhet. Vi hadde med hund og følte oss veldig velkomne. Personalet har godt fokus på gjesten. Parkeringshus vegg i vegg med hotellet, så veldig praktisk dersom man kommer kjørende. Alt i alt et veldig fint opphold, vi kommer tilbake.

Takk, ylva1995