Priceline
ScandicHotels.comUSD 214
Agoda.comUSD 215
Anmeldt 3. august 2020

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

God Frokost! Sentralt beliggende. Fant både gammel oppråttnet epleskrott, popcorn og gjenglemte ladeledninger på rommet! Fikk kr200 tilbake på et kostbart hotellrom (nesten kr2000,- for ei natt). Betjeningen var serviceinnstilt.

2  Takk, Ferie-juli2020
Anmeldt 27. juli 2020

Ferietur til Trondheim og bodde da 3 netter på Scandic Bakklandet, en veldig hyggelig opplevelse. Betjeningen var hjelpsomme og løsningsorientert. Lett med parkering. Kommer gjerne tilbake og anbefaler hotellet!

Takk, Flyer405169
Anmeldt 13. juli 2020

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Flott og koselig hotell, fin utsikt og godt renhold. Eneste som jeg kunne klage på var frokost som jeg syntes var litt kjedelig (men dette sikkert pga pandemien). Ellers veldig bra, anbefales på det sterkeste!

Takk, klaudia_gs