ScandicHotels.comUSD 137
Booking.comUSD 136
FindHotelUSD 136
eDreamsUSD 136
Anmeldt 1. oktober 2020

Fine rom med god seng, delikat bad, ordentlige håndklær og ikke minst en flott frokost. Det er en fryd hver eneste morgen. Hotellet ligger inntil den gamle bebyggelsen, nært ved Nidarosdomen, Solsiden og sentrum. Nok av spisesteder å ta av i nær gangavstand.

Takk, NinaW1476
Hanne Marthe Holan, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2020

Hei Nina,

Tusen hjertelig takk for din gode tilbakemelding!
Vi er veldig glade for å høre at du hadde et trivelig opphold hos oss.

Velkommen tilbake ved en senere anledning :-)

Anmeldt 29. september 2020

Rent og pent, men litt små rom, og uten utsikt. Eller, det vil si, utsikt rett i en murvegg med noen vinduer på andre siden. Litt varme rom også, da vinduene ikke kunne lukkes skikkelig opp og man ikke fikk noe sirkulasjon på luften utenfra.

God service hos personalet, og god frokost, selv om det ble tomt for enkelte alternativer på både pålegg og drikkeutvalget. Bra løsning med frokostgrupper nå under Covid19-pandemien.

1  Takk, KalEl2005

Hei :-)
Gi oss gjerne beskjed på forhånd neste gang at du ønsker utsikt mot byen, så ordner vi dette for deg.
Alle rom har sine fordeler og ulemper. Ditt rom ville nok gitt midre trafikkstøy og mer sang fra lykkelige trøndere senere på kvelden ;-)

Vi er ellers glade for å høre at du fikk nyte vår gode frokost og ble tatt godt imot av våre ansatte som ønsker å gjøre det aller beste for våre gjester i en merkelig tid.

Vi håper du får mulighet til å besøke oss igjen ved en senere anledning :-)

Anmeldt 23. september 2020

Hyggelig betjening, rent og stille og ikke minst sentralt. Frokosten er godt organisert i disse koronatider, og den var variert og god, likevel ikke overlesset. rommene ble pent ryddet og håndklede skiftet.

Takk, 774k_ret

Hei :-)
Tusen takk for en så fin tilbakemelding!
Vi setter veldig pris på at du har hatt en fin opplevelse hos oss :-)

Velkommen tilbake!

Anmeldt 18. september 2020

Særdeles god beliggenhet, med en levende resepsjon og bar. Her kan du gå ned alene på kvelden og slappe av i en varm og hyggelig atmosfære. Hyggelige folk som jobber der og god standar på rom og deilig frokost

Takk, Road64318169568

Hei :-)
Supert at du har trivdes så godt hos oss!
Vi som ansatte trives også her og dette tror vi smitter over på våre gjester.

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 14. september 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Hanne Marthe Holan, General Manager på Scandic Bakklandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2020